Annons:
Etikettkattprat
Läst 1404 ggr
lailaj
2012-06-28 10:57

Visst är det gulligt.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trots att jag är sjuk måste jag ju få en mysstund med mina små.Man är ju mamma.Kyss

Annons:
MijmuPix
2012-06-28 11:13
#1

Är det mamma Agnes? Jag sitter här med tårar i ögonen och känner mig så fånig över att vara sån lipsill men ÅH! vilken hjärtevärmande fin bild!

Attacks
2012-06-28 11:50
#2

Skal se hun blir fortere frisk når hun kan gi kjærlighet og få masse igjen av bebisene sine Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Spotless
2012-06-28 11:52
#3

Vilkan fantastiskt harmonisk bild. Klart hon måste få mysa med sina små. ♥

Siameshona
2012-06-28 12:32
#4

#1 Äh. då är vi två!

Lilla gummanKyssbebbarna ger henne girlpower!!

kalindas
2012-06-28 13:05
#5

Kyss

/Elisa

MissMaven
2012-06-28 13:25
#6

Awwww Kyss

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annons:
berthagenn
2012-06-28 15:06
#7

Åhhhh så himla sött! Go Agnes!

Sussi89
2012-06-28 20:59
#8

Fina finaKyss Hoppas så innerligt nu att hon bli riktigt frisk och få fortsätta gosa med sina bebisar.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Anna1978
2012-06-28 21:21
#9

Söt!

Missannas
2012-06-28 22:49
#10

Kyss Underbar bild

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Rokkur
2012-06-29 06:11
#11

Åhh!Kyss

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

cillaroten
2012-06-29 09:36
#12

Det är en underbar bild!! Men det värker lite i hjärtat av att se den,efter att ha läst händelseutvecklingen i den andra tråden.

Hoppas,hoppas att hon får komma hem och mysa vidare med sina små!!!!!!!!!!!!!

Nilla
2012-06-29 20:33
#13

Nu rinner tårarna och jag snyftar alldeles förskräckligt! Så otroligt ledsamt och hjärtskärande. ;'( Du fick iaf den där fina bilden och möjlighet att ta farväl av henne. Hon finns nu i kattungarna.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
lailaj
2012-06-29 20:50
#14

Ja det är ledsamt.Hon har ju säkert varit sjuk ett tag,de kom ju inte över en natt.När jag tänker tillbaka lite så har hon varit lite orkeslös men jag tog det för att hon hade så många kattungar.

Det var mkt av den anledningen som jag stödmatat dom hela tiden för hon blev så fruktansvärt smal,självklart blir honan smal när hon har ungar men så smal som Agnes blev vet jag nu  med facit i hand berodde på att hon inte var frisk.

Den lilla tabby honan stannar kvar hos mig.

Nilla
2012-06-29 21:58
#15

Vi är inga veterinärer och katten visar oftast inga tecken på sjukdom förän den är riktigt sjuk. Majas andning har varit 'bukig' en längre tid, när jag tänker efter. Men vi bor i vindsvåning med plåttak och här är rätt varmt. Hon har tjock päls och i min enfald trodde jag att hon var varm. Lite tjock är hon också. Hon har ju ätit och lekt, varit precis som vanligt. Det var inte förän hon började hosta, som jag reagerade. När jag nu vet, är jag livrädd så fort hon knystar. Vi har helgen… :'( Vilken tur att du har stödmatat. Jättebra. Du har gjort allt du kunnat. Så roligt att höra att du behåller en flicka.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SE*EndlessOceans
2012-06-30 09:52
#16

Ja katter är så bra på att dölja och så går det så fort utför när det väl är dags.

min fösta katt blev också akut sjuk, fast hon nog hade dolt det bra under en längre tid. men precis som Nilla trodde jag att det var värmen som påverkade henne. men det visade sig vara en missbildning av levern och hon blev alldeles gul, och började krampa sista natten hos mig. Jag tänker på henne ibland och när jag besöker hennes grav gråter jag en skvätt.

men som tur är har jag helt underbara marodörer här hemma som hjälper mig igenom vardagen. ingen katt är den andra lik, men de är bra härliga!

Upp till toppen
Annons: