Annons:
Etikettkattungeprat
Läst 1043 ggr
[figgelina64]1
6/22/12, 9:49 AM

Blandade bilder på SE* Qjou´z B Kullen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

CH* Coral Reef´s Melody & Mezzcalitos ´Stracciatellos Balines/Siames bebbar, födda 10 juni 2012Kyss

Här kommer en lite sommarhälsning från Qjou´z och alla små bebbar, idag ser det ut att vara två, kaske tre Balineser och en Siames samt två av varje kön, men man skall inte vara rädd för förändring av vare sig kön eller hårlagSkrattandeSkrattande

Annons:
[figgelina64]1
6/22/12, 9:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Melli är en mycket envis och bestämd dam så ni skall inte tro att hon var så speciellt förtjust i den dyra fina canvasbur jag köpt och inrett till henne efter konstens alla regler, minsann så skulle hon ha dem i en liten "undergarderob" och så fick det bli, bara för matte att bädda om och hon är sååå nöj med sitt valFlört

[figgelina64]1
6/22/12, 9:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

och en liten bebe till…

[figgelina64]1
6/22/12, 9:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Och en till…Skrattande

[figgelina64]1
6/22/12, 9:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Då Melli efter denna kull kommer få njuta av tillvaron som kastrat här hemma är tanken att en av honorna stannar kvar i katteriet för att bli en käresta till Q som jag hoppas kommer ur sin kemiska Kastrering lagom till nästa årFlört

[figgelina64]1
6/22/12, 9:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Än så änge är det lite tidigt att bestämma vem av dem två som stannar och helst hade jag önskat en Balineshona, men, men bara typen är bra så spelar varken hårlag eller pälsen ngn roll då jag behöver spara mina linjer och att följa den röda tråd och min tanke med avelnSkrattande

[figgelina64]1
6/22/12, 9:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Och en liten raring till var det visstKyss

Annons:
[figgelina64]1
6/22/12, 10:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Till sist måste jag bara visa er så otroligt duktig Arizona är med att hjälpa Melli med bebbarna, bra träning då hon vid nästa löp kommer få träffa sin tilltänktaKyss

[Melanie75]
6/22/12, 2:06 PM
#8

Vilka härliga bilder:) underbara bebbar, jag blir så bebissjuk

[figgelina64]1
6/22/12, 2:46 PM
#9

Haha, Tack Melanie och snart är det ju din tur och vilka fantastiska bebbar du kommer få så otroligt spänannde kombination med Winnetou, jag längarKyssKyss

kalindas
6/22/12, 6:04 PM
#10

Kyss

/Elisa

Upp till toppen
Annons: