Annons:
Etiketthobby
Läst 3129 ggr
hajasch
6/14/12, 8:24 PM

cykla med katter

Någon som har något bra tips på hur jag får med mig båda katterna på cykel på ett smidigt sätt? Har en väska på ryggen med lillkillen i men vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med den andra herrn. Brukar ha honom i cykelkorgen vilket funkar finnemang när man åker hemifrån men när man ska åka hem igen så brukar han ofta bli obekväm och börjar röra på sig mycket vilket känns lite riskabelt. Skulle vilka ha något som satt fast på cykeln men gick att ta bort och som är helt stängt så det inte finns någon chans att han skulle kunna ta sig ur. Någon som har en idé?

/Hanna

Annons:
mandyosv
6/14/12, 8:25 PM
#1

Varför ska du cykla med dina katter?

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

hajasch
6/14/12, 8:30 PM
#2

för att jag inte har någon bil :P och för att jag inte tycker att katterna ska få komma ut på äventyr

Denna kommentar har tagits bort.
hajasch
6/14/12, 8:31 PM
#4

oj det blev dubbelt :S

mandyosv
6/14/12, 8:33 PM
#5

Jaha =) Testa att ha dom i koppel bredvid cykeln så dom får springa :D

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

hajasch
6/14/12, 8:34 PM
#6

det skulle nog vara en vacker syn ;D

Annons:
kalindas
6/14/12, 8:40 PM
#7

Vet att Siameshona här på SIF har köpt en speciell cykelkorg som är gjord som en transportbur till sina killar.

Kolla med henne var hon köpt den. Glad

/Elisa

hajasch
6/14/12, 8:46 PM
#8

Tack för tipset :)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
hajasch
6/14/12, 9:54 PM
#12

tack :D funderar på den man sätter på pakethållaren

Maxima06
6/14/12, 11:22 PM
#13

Jag har en cykelkorg i rotting som jag sätter fram på styret. Nu har jag bara cyklat ett par ggr med dem men det har gått bra. Köptes i min lokala arken zoo butik.

Annons:
SacredSouls
6/17/12, 2:06 PM
#14

#11 Så fine de var Glad

Noe for sommeren det her.Da kan jeg og gubben dra på sykkeltur med hele kattegjengen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Siameshona
6/18/12, 8:12 AM
#15

#11 Jag har köpt den korgen i 2:a länken du lagt in & vart besviken. Den "tippar"framåt så jag har ej kunnat vara ute & cuýkla ännu med killarna.

Kanske funkar det om man súrrar fast den, men då får man låta den sitta där för alltid.

De gillade åtminstone att sitta i koregn, även om det inte vart ngn tur

prodigy
6/18/12, 9:41 AM
#16

Jag har en barnsadel monterad och brukar sätta en transportbur på högkant i den! Fungerar utmärkt och är både stadigt/säkert och bekvämt för katten!

/Lisa

hajasch
6/18/12, 5:01 PM
#17

tack för tipsen :)

hittade den här som jag funderar på http://www.rosebikes.se/artikel/zinsmayer-dog-basket/aid:341135

Upp till toppen
Annons: