Annons:
Etikettavel
Läst 1517 ggr
Missannas
2012-06-09 21:11

Ny hemsida

Tänkte visa er min nya hemsida Glad

Den är gjord av duktiga Caroline Arvidsson på Caroline Webdesign.

Ni som länkar till mig får gärna passa på att uppdatera till missannas.se

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
[Vargöga]
2012-06-09 21:17
#1

Jättefin hemsida du har. Skrattande

Beige
2012-06-09 22:02
#2

Jättefin sida. Ett extra plus för att det finns en bild även på uppfödaren själv, det tycker jag känns trevligt att få ett ansikte till namnet, inte bara på katterna ;)

MalinL
2012-06-09 22:18
#3

Jättefin hemsida Anna! Försökte skriva i din gästbok, men vet inte om det funkade.

SacredSouls
2012-06-09 22:42
#4

Glad Jeg har vært der inne å snoket allerede. Superfin side og nydelige farger!

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
2012-06-09 22:43
#5

Kjempefin side som er representativ for Carolines websider Flört Jeg må bare spørre deg, jeg har sett flere bruke uttrykket, men er usikker på hva som ligger i det……. Du skriver at du har et lite og seriøst oppdrett, hva kjennetegner slike oppdrett? Dette er kun et spørsmål, ikke ment som noe annet fra en nysgjerrig oppdretter i nabolandet Tungan ute

kalindas
2012-06-09 22:59
#6

Jättefin!

/Elisa

Annons:
Missannas
2012-06-09 23:01
#7

Tack allihop Glad

Lisme, självklart ska du fråga! Glad Jag kan bara svara för vad begreppet betyder för mig och en seriös uppfödning enligt mig är:

1. Registrerad och följer sitt förbunds, i mitt fall Sveraks, regler och stadgar.

2. Följer djurskyddslagen och myndigheters föreskrifter.

3. Att man har ett mål med aveln och inte föder upp för att man inbillar sig att man ska tjäna pengar, eller bara för att man tycker att kattungar är så himla söta.

4. Att man är noga med vilka katter man avlar med och att man ger sina katter och kattungar den omsorg och vård de behöver.

5. Att man läser på och sätter sig in i frågor som rör katthållning, avel och sjukdomar.

Det är mitt snabba svar på din fråga, jag kan gärna utveckla närmare vad jag menar men inte i den här tråden och inte just nu. Använder ni inte begreppet seriös avel i Norge?

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

[lisme]
2012-06-09 23:21
#8

Tusen takk! Joda endel bruker uttrykket, men det virker som om noen av dem har helt andre definisjoner enn det du har, i allefall i praksis Tungan ute Jeg synes dine argumenter er fornuftige  og i tråd med hva jeg menerFlört Og når så muligheten dukket opp for å få en definisjon måtte jeg bare prøve Skrattande

Missannas
2012-06-10 18:24
#9

Tack Lisme, jag har inget emot att förklara mig Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Garmabias
2012-06-10 18:29
#10

Vilken fin hemsida i ljuvliga färger precis som dina katter!

SheViper
2012-06-10 19:23
#11

Lättnavigerad och full med all info som behövs. Fina bilder och ett stort plus för texter som fångar!

Om du alltid finner fel hos andra, så kanske det är dags att rannsaka dig själv!

Nilla
2012-06-11 10:13
#12

Mycket fin hemsida, Anna! Jättefina färger, vackra bilder och som alltid när du skriver - kanonbra! Ett stort plus för den utförliga texten om artanpassad föda, får du från mig. Att ha en snygg hemsida är en viktig del i en uppfödares marknadsföring. Så fin bild på dig och katten! :)

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Missannas
2012-06-11 14:21
#13

Tusen tack! Vad snälla ni är Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
[hakkapelitta]
2012-06-11 14:30
#14

Den ser jättesöt ut! Och när man ser dig på bilden så känns det som den passar till både dig och katterna. Glad

Jag har också bild på mitt fejs på sidan, jag tycker det ger ett personligare intryck!

Upp till toppen
Annons: