Annons:
Etikettkattprat
Läst 1124 ggr
ramithi
5/25/12, 9:49 PM

Her er Saladin av Ramithi (N)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei

Jeg lurte på om dere har lyst til å se vår Saladin. Vår blå gutt. Han er nå 4 mnd liten for alderen men det vet vi pga han fikk en meget dålig start på livet. Han var mer død enn levende da han kom til verden. Mamma Felicia hadde nesten ikke fostervann. Dem var to gutter men minstemann levde ikke mere enn et par timer etter at vi kom hjem. Men Saladin måtte jeg mate annen hver time første 14 dager pga mamma hadde lite melk.

Men nå er han blitt en liten terrorist som min mann sier og jentene her er helt enig med min mann. Han skal hjelpe til med alt og alt som går ann å putte i munnen å spise det går ned på høykant.

På bilde sitter han på bordet ute i hagen og lurer på hva han skal finne på. vi var på utstilling for ca 14 dager siden og han fikk veldig fin kritikk. Han fikk skryt for sine blå øyne og for sin profil. Han ble NOM på søndag på utstillingen vi var over 20 KAT.4 kattter det var moro.

Annons:
Nilla
5/25/12, 9:59 PM
#1

Med tanke på vår diskussion om stödmatning, kommer ditt inlägg lägligt. Här är ett utmärkt exempel på en fin katt, som inte hade klarat sig utan din hjälp. Du gjorde vad en seriös och kunnig uppfödare bör göra och det gav utdelning. Han är jättefin!!!

Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MalinL
5/25/12, 10:12 PM
#2

Söt! Glad

kalindas
5/25/12, 10:59 PM
#3

Jättesöt! Kyss

/Elisa

[lisme]
5/25/12, 11:42 PM
#4

Der var søtingen Kyss

Attacks
5/26/12, 12:16 AM
#5

Så fin han er,Randi. Og jeg syns han så helt fin ut for alderen jeg Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

[figgelina64]1
5/26/12, 8:48 AM
#6

Så sötKyss

Annons:
amandahurtigh
5/26/12, 11:28 AM
#7

Sööötnos!!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

ramithi
5/26/12, 5:37 PM
#8

Tusen takk skal dere ha.

Ja Nilla hadde jeg ikke matet han så hadde han ikke klaret seg. Men jeg er lei meg for at jeg ikke klarte og redde broren til Saladin.

Å han er vel ikke den største heller Veena. Jeg veide han nå denne uken og da veide han godt over 1,5 kg så det er nok litt lite. Han var inne hos dyrlegen og ble rev og chippet og da fikk de som reddet han se han. Å dem sa at han var litt liten men ikke så veldig mye. Å dem synes det var veldig moro å se han igjen. Så han blir vel større han også får vi håpe. Men han har god tid til å vokse.

Tusen takk igjen alle sammen.

Helenaf76
5/27/12, 2:31 PM
#9

Lilla vackra killen! <3 Förstår att han blir kvar. Jag har en kille här hemma som jag stödmatade som liten och honom kunde jag inte släppa. <3

ramithi
5/27/12, 5:54 PM
#10

Tusen takk skal du ha Helena76. Det var min mann som ville ha han hjemme her. Så slik ble det. Ja han er en god gutt.

Upp till toppen
Annons: