Annons:
Etikettofftopic
Läst 2165 ggr
Attacks
2012-05-22 18:39

Nilla - spesiellt for deg:-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi begynner å få mesteparten av tingene på plass, for nå har sommeren entret Eiken og det blide Sørland :-) Litt gardiner på 1/3 av plassenGlad

Lurte litt på å få en stående parasoll til dagtid,og så har vi jo terassevarmer til kvelden også.

Alle er hjertlig velkommen på besøk Skrattande Vi har flere stoler man kan ta ut,så ikke alle behøver å måtte sitte på gulvet,selv om hverandaen ikke er stor.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
Nilla
2012-05-22 18:50
#1

Gud så fint!!! En riktig oas för den kattfrälste OCH för katterna! Vilka härliga färger. Där vill man verkligen mysa ner sig med en bok.

Har du tak på uteplatsen? Eller måste du plocka in allt på kvällen? Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
2012-05-22 19:15
#2

Bare såå fint.Nydelige farger.KyssKyssKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

tuska
2012-05-22 19:23
#3

 I det uterummet måste man bara bli glad i sinnet och glada katter. Önskade att jag kunde få lite mys pys ute, men är lite dålig på att få till det.

Attacks
2012-05-22 19:30
#4

Takk :-) Jeg er så glad i farver rundt meg. Nå er ikke lilla og rosa egentlig favoritt fargene i interiør, men da jeg fant de lilla skinnene i fjor,så ble det å holde på fargen, og nå har jeg lært meg i like fargene godt.

Her er det ingen tak på, vi valgte å ikke ha det da vi satt opp gården. Vi har ingen som prøver å klatre over,da måtte vi hatt det.

Så jeg har min kjære putekasse som der er plass til alle skinn og puter i, som har et overtrekk vi kan da over når det regner Glad

Gardinene er sesong-vare Skrattande Det var noen billige jeg kom over,som får henge ute hele sommeren,uansett vær. Så får man se hvordan dem ser ut til høsten - enten kan dem brukes neste år,eller så får vi finne nye.

Men nå er der meldt sol,sol og mere sol i 2 uker,så vi slipper nok de neste dagene å ta alt vekk hver eneste dag.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Anna1978
2012-05-22 20:21
#5

Jättefint!Glad

Missannas
2012-05-22 20:43
#6

Så himla fint Veena!! Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
[Adamas]
2012-05-22 21:55
#7

för rörigt och oharmoniskt Skäms

[lisme]
2012-05-22 22:13
#8

Dette ville våre katter ha elsket! Gardiner er veldig morsomt å klatre i, og spesielt når de beveger seg i vinden. Saueskinn er godt å spise på, det samme er alt av vekster Tungan ute

Attacks
2012-05-22 22:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#7 Takk og lov smaken er som baken, ellers ville alle gått rundt å hatt det likt rundt seg,det hadde vært veldig kjedelig Tungan ute Jeg bor i et gammelt hus og kan ikke fare frem akkurat som jeg vil selv,da det ikke er mitt. Jeg er veldig glad i farger,så vi er ihvertfall strålende fornøyde. Noen av favorittfargene mine er bla. knall orange,men den fargen kler ikke kattene mine.SkrattandeInnendørs går det igjen for det meste med brunt,sort og hvitt. Trives godt med det,men det er helt hærlig da å komme ute på hverandaen til alle fargene.

Det hvite teppet skal byttes ut med et lilla når jeg bare får gitt det en tur i vaskemaskinen først:-)

#8 Haha Skrattande

Mine rører faktisk ikke gardinene. Jeg har fotside gardiner i begge stuene også. Derimot da jeg hadde persienner så ble dem ganske herpet. Største problemet er Rufus-hår på gardinene i favoritt vinduskarmene hans,men det overlever vi:-)

Vi har heller ingen saueskinn-spisere for øyeblikket,og derfor kan dem også ligge ute  i stolene i år.

Blomstene er også valgt med omhu,for dem er ikke interessert i den typen. Dem har derimot en kattemynte,og skal etterhvert få kattegress.

Fikk denne av snille Heidi, og den blir faktisk lilla etterhvert når den blomstrer Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

amandahurtigh
2012-05-22 23:13
#10

Åh, vackert vackert vackert och jag är SÅ avundsjuk!!Skrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Liljekatten
2012-05-23 11:08
#11

Kanonfint! Ser verkligen mysigt ut! Glad

#7 Kan man inte säga nåt snällt behöver man inte säga nåt alls!

[hakkapelitta]
2012-05-23 11:20
#12

Jag älskar det! Jag kommer också ha en färgglad balkong i år! Men jag återkommer med bilder senare Kyss

Och nej, för rörigt och oharmoniskt är det inte, det är hemtrevligt, personligt och färgsprakande. Om man är mer ute efter en minimalistisk eller stilren uteplats kanske man inte behöver uttrycka sig så klumpigt. Personligen föredrar jag alla inredningsstilar som inte är tillverkade efter mall, men somliga köper ju ett eget paket.

kalindas
2012-05-23 12:32
#13

Jag är otroligt avundsjuk på er som har denna kreativa sida och kan göra balkonger och hem så vackra!

Själv är jag glad om jag lyckas få en blomma att överleva.

/Elisa

Annons:
SacredSouls
2012-05-23 17:38
#14

Får veldig lyst til å komme å drikke hvitvin hos deg jeg Veena Glad

I dag har det vært så varmt og min uteplass er overhodet ikke ferdig enda..hint,hint

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

cillaroten
2012-05-23 22:14
#15

En hemtrevlig oas!!! Kommer gärna också på ett glas vin;-) För övrigt så håller jag med Liljekatten!!!!

Siameshona
2012-05-24 10:24
#16

Superfint!!! Härligt för både två & fyrbenta!!

Attacks
2012-05-25 05:45
#17

Tusen takk Glad

Det er jo meldt 2 uker på rad med strålende sommervær,så vi koser oss veldig der ute.Her en kveld satt jeg ute nesten ved midtnatt,da var det hærlig.Midt på dagen i stekende sol er det bare Fayette som griller seg,galningen, og Rufus finner et skyggfullt sted.  Når det ikke er så stekende varmt,da er det fullt opp.

Bare å komme alle som vil Skrattande, jeg skal teste ut et glass champagne der i kveld,for da skal vi feire familiegjenforening Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

cillaroten
2012-05-25 07:01
#18

Ja,champagne är väl passande idagSkrattande

Lycka till,glädjs med dig!!!

Attacks
2012-05-25 07:42
#19

Takk Cilla Skrattande Jeg skal nok "bombe" med bilder her etterhvert.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

MalinL
2012-05-25 16:09
#20

Ser verkligen jättemysigt ut! Glad

Annons:
Rithwa
2012-05-25 20:12
#21

Mysigt, tycker väldigt mycket om det du visar oss hemtrevligt och varmt.

hoffens
2012-05-31 22:52
#22

Varmt och mysigt.

11# håller med

Upp till toppen
Annons: