Annons:
Etikettkattprat
Läst 1000 ggr
Attacks
5/1/12, 4:11 AM

Vår tidlig-kastrat :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

For et par uker siden ble Isbjørn kastrert. Litt over 3 mnd gammel.

Det er det mest vittige jeg har opplevd. Han er en ekstremt aktiv loppe av en katt,akkurat som sin mamma,men han var rett og slett "høy" da han kom hjem.

Selve kastreringen var unnagjort på 1-2-3, og 1 time senere skulle en ikke tro han hadde hatt en operasjon. En liten skjønnhetssøvn bare, i følge han selv Skrattande

Det var som noen hadde ladet han opp på nye duracell batterier,for han var virkelig høyt og lavt i over 14 timer.

Han ble chippet og fikk første vaksine samtidig,og jeg forventet faktisk en pusegutt som ble litt søvning utover dagen.

Hadde man ikke visst bedre,skulle man tro han hadde drukket opp kaffien i koppen til min Fru Vetrinær.

Det ble en rå kyllingvinge som fikk roet han ned ca 12t etter operasjonen,og da jobbet han hardt i 2 timer. Men jammen klarte han ikke å spise opp hele,med ben og alt. Etterpå det ble han såpass trett at han kunne sove noen timer. Men på morgenkvisten var det full fart igjen.

Det er jammen godt han skal til et hjem der dem ønsker seg en villbasse. Det blir veldig tomt når han reiser, men muligens mor Fayette og "tante" Ida kan roe seg litt dem også daTungan ute

Så jeg anbefaler på det varmeste å få kastrert kattene som skal være 100% kosekatter ved ung alder.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
kalindas
5/1/12, 8:48 AM
#1

Kyss
Skönt att höra att det gick bra! Föder jag upp igen kommer jag kastrera i alla fall hankatterna innan flytt. De som ska gå till sällskap.

/Elisa

MalinL
5/1/12, 1:26 PM
#2

Skönt att det gick bra. Glad Jag har också positiv erfarenhet av tidig Kastrering och önskar att fler veterinärer i Sverige kunde praktisera det.

siamlove
5/2/12, 5:15 PM
#3

Så søt.Hvordan går det med Voodo Dancer?Noen bilder på min hemmlige forelskelse?Kyss

SacredSouls
5/2/12, 10:02 PM
#4

Så god han er Kyss Vi har samme type erfaring av tidlig Kastrering som dere. Bare positivt og i full fart kort tid etter inngrepet.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Upp till toppen
Annons: