Annons:
Etikettberättelser
Läst 2618 ggr
Attacks
4/25/12, 2:42 PM

Felo-Vax - vaksinene!!

Det ble snakk om at dem skulle slutte å produsere Felo-Vax vaksinene. Dem som har hørt om dette fra sine vetrinærer, har vetrinærer som har misforstått informasjonen dem har fått.Glad

For jeg ble også bekymret,hvis dem skulle slutte med disse,da jeg bare har god erfaring med dem.

Saken er den at dem skal IKKE slutte å produsere vaksinene.

MEN Felo-Vax IV - den med klamydia delen i, den har dem for tiden litt produksjons vansker med. Men etterhvert kommer nok den vaksinen også i normal produksjon igjen.

Jeg fikk min ene vetrinær til å snakke med produsenten,og vi var begge glade for det svaret som kom.

Det er den eneste vaksinen som er godkjent for å vaksinere drektige ved høyt smittepress, og for dem som velger å  tidlig-vaksinere kattungene også av samme årsak. Det er veldig mange som bruker vaksinen på dette viset, i tillegg til at mange har få bivirkninger med dem - det var også tilleggsinfo fra produsenten.

Så jeg håper med denne info at vi som bruker Felo-Vax vaksinene nå kan puste lettet ut! Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
ramithi
4/25/12, 4:56 PM
#1

Jeg var hos dyrlegen i går og skulle vaksinere Saladin og jeg ba om at jeg ville ikke ha klamydia vaksine så den vaksinen som Saladin fikk er PUREVAX RCP Merial. Han ble litt sløv og litt kvalm men det var vanlig sa dyrlegen til meg.

Upp till toppen
Annons: