Annons:
Etikettkattprat
Läst 882 ggr
GunillaSverkersson
3/26/12, 10:40 AM

S*Lexingtons Bluebell OSH g 25

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En fin bild på söta Bluebell som bor hos min bästa vän. Planen är att para henne i höst, om våran lilla Matakoni har blivit fertil.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Annons:
GunillaSverkersson
3/26/12, 10:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är en till där hon ( Bluebell är mamman från vitfläcksfamiljen) ligger brevid en av sina nya familjemedlemmar. Blandisen Molly en Golden / Border collie. Det tog tid innan de här två blev så här bra vänner. Men de flyttade ju ihop när båda var vuxna. Bluebell blev kompis med familjens katter direkt och hundarna tog lite längre tid. Glad Jag tror och många här vet ju att speciellt äldre katter kan man inte skynda på utan man får ge dem lång tid och mycket tålamod.

Jag kan också eräknna att jag fick hjärnsläpp igår och lät min dotters fertila hona på ett år Broddans Bon-Bon komma ut och hälsa på sin storebror Snake och blivande kille Matakoni hemma hos mig.

Jag som varit så noga med att inte få hem honor i onödan, som ska störa husfriden. ( Husfriden = ingen som kissmarkerar på fel ställen)  Bon-Bon gick det bra med men Snake blev utvisad efter upprepade parningsförsök med Matakoni. Matakoni (8 månader) smög på Bon-Bon och jamade lite förföriskt . Och i morse hittade jag kiss på fel ställe på övervåningen. Flört Hoppas att det var en engångs händelse. I morse låg killarna så sött och sov.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

jillan
3/26/12, 12:18 PM
#2

Hon är jättefin! Har två systrar till henne: Lexingtons Moonlight & Butterfly

Missannas
3/26/12, 1:35 PM
#3

Hon är fin Bluebell Kyss hon är faster till min första kull Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Casanova
3/26/12, 7:58 PM
#4

Hon är vacker

Upp till toppen
Annons: