Annons:
Etikettkattprat
Läst 2455 ggr
[ChinHeart]
2012-03-19 22:53

Uppfödare

Hejsan! Jag hade gjort en gammal tråd här, "Skaffa siames?" där jag frågade lite om just siameser och att vi fastnat för denna ras. Jag fick jättemycket och värdefull hjälp där så stort tack för det ni som hjälpte mig! Min mamma har pratat lite mer nu på att skaffa siames och jag tror hon börjat tänka mer på allvar nu och att det blir en siames någon gång snart.

Så min fråga nu är, finns det några uppfödare i närheten av Trollhättan? Göteborg eller så är heller ingen fara för min mamma jobbar där. Men helst inte flera timmar ifrån oss, men någon enstaka gör ingenting.

MVH LinaGlad

Annons:
Lejonhjarta
2012-03-20 03:47
#1

Jag bor mellan Borås och Göteborg och har 3 små sia-killar på 1 månad som är till salu.Glad

Mockfjardingen
2012-03-20 09:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag bor i Göteborg och har en orientalkille som är leveransklar.

Du kan se mer på hemsidan: www.siameser.se

MalinL
2012-03-20 14:15
#3

Jag bor mellan Borås och Alingsås (ca en timme från Trollhättan) och jag har kull nu, samt kull som väntas i maj.

Lillatassen
2012-03-20 15:13
#4

Hej på er!

Vi finns i Trollhättan och planerar en kull till sommaren :) Ni är välkomna att komma hem till oss och hälsa på för att bekanta er med kattrasen.

Hemsidan hittar du här S*Mina Drömmars :)

[figgelina64]
2012-03-20 16:58
#5

Hej jag heter Lisa och mitt katteri heter Qjou´z, om du via detta namn söker på

Google finner du min Blogg. jag föder i första hand upp Balines och orientakliskt långhår, men även siames -seychelois (vitfläckad siames) samt oriental korthår.

Planerar parning mellan min Balineshona Melli och en tyskimporterad hane från Coral Reef´s nu i vår i denna kull blir det balines och siames en del av siameserna kan vara långhårsbärare

fram i augusti min OLH hona Arizona och en Balineskille i denna kull blir det bara långhårskatter-oriental & balines

Du är välkommen med frågor och funderingar//Lisa

[ChinHeart]
2012-03-20 22:36
#6

Tack så mycket! Ska kolla närmare på er som skrev!

Vi vill helst ha en sällskapskisse och inte en för avel/utställning. Tror jag missade att skriva detFlört

Annons:
kalindas
2012-03-21 08:23
#7

#6
De kostar ofta samma oavsett om den är till avel/utställning eller bara sällskap. Ev. sänker en del uppfödare priset om kattungen t.ex. har en svansknick.

/Elisa

[ChinHeart]
2012-03-21 15:59
#8

Priset har ingen betydelse på det sättet. Det var heller inte det jag menade.

MalinL
2012-03-22 22:31
#9

#5 Om du ska para Melli så kommer såklart alla siameserna vara långhårsbärare. inte bara en del.GladFlört

Upp till toppen
Annons: