Annons:
Etikettberättelser
Läst 2157 ggr
Attacks
3/5/12, 6:20 PM

"ElleVille" aka Ida har kommet hjem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På torsdag var jeg på svipptur til Arlanda og hentet en meget rampete og høyst sjarmerende liten paddeluredame Kyss Det ble god tid til en en prat også på flyplassen før vi reiste hjemover. Men en liten stopp hos en av Idas mange snille "tanter". Fredag kveld var vi hjemme.

I første øyekast er hun veldig lik Milla,men det er kun deler av det ytre Tungan ute Milla er mild og snill,mens den lillefrøkna prater absolutt hele tiden og er en riktig dureguri purr purr purr Kyss Men den største forskjellen er aktivitetsnivået, help….her er det noen som har "puttet på penger" på frøkena,for det er høyt og lavt hele tiden, til hun sovner fornøyd i armkroken og går helt i drømmeverden. Jeg har blitt ganske gråhåret allerede i mitt nye bekjentskap Skrattande

Vi har blitt veldig glad i sjarmtrollet allerede,men ai ai, hun kan slite ut noen og en hver. Vi går en innholdsrik vår i møte,og ikke en eneste dag kommer til å bli lik den andre,det kommer hun til å sørge for. Så elsker hun å dele ut klemmer ,hun tar sats og knikker ansiktet så hardt hun bare kan oppi våres ansikter,og gir en skikkelig knuseklem. Kyss

Det var ikke enkelt å få tatt bilder av henne,for hun har bare en på knapp eller en av knapp. Forhåpentligvis blir det bedre utover våren,kanskje hun rekker å slappe av i et par minutter.

Velkommen hjem S*Siaön´s Ilskna Ida - "Ida, ElleVille" - kjært barn har mange navn :

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
Attacks
3/5/12, 6:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

2:

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Attacks
3/5/12, 6:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tjohei, her kommer jeg - unna vei SkrattandeKyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

MalinL
3/5/12, 6:25 PM
#3

Underbar tjej! Kyss

namsooks
3/5/12, 6:35 PM
#4

Super fin!!!!!

Grattis till dej. Hoppas jag får se henne på någon utställning framöver.

marieirene
3/5/12, 6:46 PM
#5

Kyss

kalindas
3/5/12, 6:59 PM
#6

Kyss

/Elisa

Annons:
amandahurtigh
3/5/12, 7:31 PM
#7

Grattis (igen) till FINA FINA tjejen!!Kyss

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Casanova
3/5/12, 8:00 PM
#8

Helt fantastisk♥

Fante
3/5/12, 11:43 PM
#9

Grattis till din fina paddfrökenGlad

Maria29
3/6/12, 8:24 AM
#10

Grattis till den fina kissen!

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Missannas
3/6/12, 11:16 AM
#11

Kyss Fina fina Ida Kyss

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

hannele44
3/6/12, 1:18 PM
#12

Fin Glad

Siameshona
3/6/12, 1:34 PM
#13

Vilken sötnosKyss

Annons:
Helenaf76
3/6/12, 9:47 PM
#14

Vackra vackra tösen! Kyss Grattis!!

Attacks
3/7/12, 1:28 AM
#15

Tusen takk GladJeg er også så glad i den pene øyenfargen hennes,og så er det så morsomt at hun er så ekstrem i væremåten,fantungen.

Ha ha, meg på en utstilling…. ja,hvis det hender et mirakel så Skrattande Jeg klarer ikke tanken på å bruke en hel helg på å sitte i en hall, og ikke er jeg en morgenfugl heller. Men man skal jo aldri si aldri. Det er superkoselig med utstilling på det sosiale plan,men for meg er det mer enn nok max 1g i året.

Maria,du får ta med deg Line på Sørlandsferie,så står døren åpen :-)

Det kan hende at Cecilia kan ane hvordan det er å ha en slik skapning som Ida, i og med at hun har søsteren,Imsa. Men jeg tror jeg fikk den villeste av dem alle Tungan ute I dag var hun veldig interessert da jeg skulle ha påfyll av ved i ovnen min,og ville gjerne inn i den å se….hjelp!! En katt har 9 liv sies det, hun utfordrer skjebnen,eller så har hun misforstått og trodde kanskje hun har 90…Men hun havnet da altså ikke inne i vedovnen,hun ble reddet et par sekunder føre hehe.

Her har hun hilst på alle de voksne,men vi tar det veldig forsiktig. Hun bor på soverommet mitt innen jeg får vaksinert de små. Milla og Fayette mener hun er en liten skitunge,så dem overser hvert eneste lille knurr og fres som måtte komme fra hennes munn. Rufus tør hun ikke yppe seg på - hun er usikker på hva han er,for han er så stor,og Omar liker hun best av alle. Sjarmerer gutter allerede hun :-)

Skal straks i seng,og da fyker hun sidelengs på stive ben over sengen med mord i blikket. Kanskje man kan fange noen mennesketær mens hun prater og prater. Når hun er tilstrekkelig trett,så kommer hun for å ligge under dynen i armkroken og der ligger hun "fastklemt" til vekkerklokken ringer. For hun har heldigvis et  fantastisk soverhjerte når hun først vil sove Flört

Busetroll er hun,men også en superkosejente Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

SacredSouls
3/7/12, 1:01 PM
#16

KyssKyssKyss Disse fine bildene hadde jeg jo ikke sett.

Gratulerer så masse med din fine og vakre svenske frøken. Jeg tror de svenske er mer rampete enn de norske hilser frøken Sookie herfra Tungan ute

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
3/7/12, 1:28 PM
#17

Du har vært for lite på nett,ligger flere på FB Skrattande

Aha, det var godt å høre,da forstår jeg hvorfor der er så mange lopper i blodet på gullungen våres Tungan ute

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

SE*Wishetens
3/7/12, 5:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Veena > Jotack, jag vet hur det är att ha en liten tjej från S*Siaöns Skrattande Imsa är också en aktiv och busig tjej precis som syster Ida, hennes nya favoritställe att sova på är bakom tv-boxen i vår tvbänk, där är det varmt och skönt. Annars gillar hon att undersöka diskmaskinen, träna på att hoppa upp på diskbänken, busa med krukväxterna, racea upp och ner i klätterträdet och retas med (läs: terrorisera) Cosby Skrattande Hon går under namnet TerrorImsa… En riktig bustjej, men å så mysig när hon lägger sig på min mage och kurrar HÖGT så det låter som om hon är en utombordare. Mattes fintjej Kyss

SE*Wishetens  - http://www.wishetens.se

Upp till toppen
Annons: