Annons:
Etikettkattprat
Läst 1465 ggr
yve2
3/1/12, 7:46 PM

I got a secret.....;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då är han äntligen här min lilla Secret Sebastian……….S*Jerremiaz Secret Sebastian

Tycker tiden gått så långsamt sedan det blev bestämt att han skulle bli min och till idag när han äntligen kom.

Han är ett rijtigt litet charmtroll som inte bryr sig speciellt om de andra katterna, det är bara Kitty som är lite sur att det kommit en ny kisse.

Här är första mötet mella n Chili & Sebastian båda lika nyfikna men samtidigt lite rädda

It's a cat's world… adjust! :)

Annons:
yve2
3/1/12, 7:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Matte sa att det var mat så jag placerade mig själv på bordet så jag inte missar något…..

It's a cat's world… adjust! :)

embla2
3/1/12, 9:18 PM
#2

Grattis till fin Kisse

amandahurtigh
3/1/12, 9:43 PM
#3

Grattis till den fina chokladbiten!!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Lejonhjarta
3/2/12, 12:13 AM
#4

#1 Han har väl hört att d finaste man har sätter man på bordet.FlörtKyss

Helenaf76
3/2/12, 11:09 AM
#5

Grattis!

yve2
3/2/12, 11:24 AM
#6

Tack!

Det har gått överförväntan att introducera lille Sebastian, han har bara varit här knappt ett dygn men alla katterna har accepterat honom utom Kitty, även  om lille Sebastian inte riktigt har accepterat de andra katterna ännu – de är lite stor &  läskiga.

It's a cat's world… adjust! :)

Annons:
yve2
3/4/12, 8:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Undrens tid är inte förbi!
Med tanke på hur lille Kitty har "uppfört" sig torsdag-lördag så trodde jag att detta skulle vara långt borta. Hon har varit en riktig bitch, fräst, morrat och anfallit lille Sebastian så fort hon fått syn på honom.

Men helt plötsligt så bara kom hon och la sig i soffan visserligen med en skyddande kudde emellan fast han låg där och utan ett ljud.

It's a cat's world… adjust! :)

kalindas
3/4/12, 10:13 PM
#8

#7
Hon tänker väl "Att den där skitungen tänker visst stanna, så jag får väl offra mig.." Flört

Grattis till din nye lille kille! Glad

/Elisa

Upp till toppen
Annons: