Annons:
Etikettkattungeprat
Läst 3286 ggr
[nollottan]
2/25/12, 2:05 PM

Lilo tjockis :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 14-15 januari var min Lilo i Skövde (SE*Torparkattens Catalina BAL b) på date med snyggingen MazelTov X-Ray SIA n. Och med tiden har magen bara växt och växt :-) Variant kattungarna i färgerna brun och choklad förväntas runt 20:e mars. Lilo tar det mest lugnt här hemma och håller sig lite undan. Stundvis är hon väldigt kelig och favvo ställningen är att ligga på rygg med magen i vädret Skrattande  Hon har redan gått upp 1 kg…. Vi håller tummarna för att det inte är allt för många där inne och att allt går bra hela vägen! Lite bilder jag tog idag

Annons:
[nollottan]
2/25/12, 2:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En bil uppfrån, Busan och Catla ville ocså visa sina öron i bild :-)

amandahurtigh
2/25/12, 2:12 PM
#2

Hoppas att allt kommer att gå bra för fina Lilo!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

[nollottan]
2/25/12, 2:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Och en liten bild när hon verkligen ligger med magen i vädret och leker lite med leksaksmusen :-) Jag tippar på att det ligger runt 7 st där inne. Skillnaden är att Catla var så himla smidigt och liten hela tiden trots 7 st i magen. Det är klart skillnad från katt till katt, men Lilo kan jag märka redan nu att hon tycker det börjar bli väldigt tungt.

Missannas
2/25/12, 2:19 PM
#4

Spännande! Håller tummarna för att allt går smidigt och bra Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

cillaroten
2/25/12, 3:55 PM
#5

Oj vad hon såg tjock utFlört ett helt fotbollslag.

Mysigt med småttisar igen,hoppas allt går bra! Vilket snyggo du har hittat som pappa till kullen!!!

Lycka till Malin!!

Upp till toppen
Annons: