Annons:
Etikettkattprat
Läst 1302 ggr
origirl
2/24/12, 8:32 PM

Nu er hemsidan klar ochså! :D

Jag er så otrolig nöjd och takksam för det jobbet Caroline Arvidsson har gjort :D

wwww.whinerz.net

Annons:
Mockfjardingen
2/24/12, 9:28 PM
#1

Grattis till en fin hemsida!

cillaroten
2/24/12, 9:37 PM
#2

Superfin!!!!

Jag skulle nog också lejt någon till att göra min..tog bara ett halvår innan jag hade samma typsnitt på alla sidornaFlört

kalindas
2/24/12, 10:54 PM
#3

Jättefin!

/Elisa

origirl
2/25/12, 12:15 AM
#4

#2 Jag ville ha en snygg och solid sida och jag vet jag hade aldrig klarad av det själv. Webdesignaren fikk bilder och resultatet er faktisk det förste designförslaget, så hon traff spot on med vad jag ville ha Tungan ute

Rithwa
2/25/12, 9:15 AM
#5

Grattis till din vackra hemsida.

Carroline hon är en mästare på att göra vackra hemsidor. Hon har även gjort min http://www.simyketh.se/

SacredSouls
2/25/12, 10:41 AM
#6

Kjempeflott Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annons:
Missannas
2/25/12, 12:16 PM
#7

Jättefin sida! Glad Nu blev jag väldigt sugen på att själv ta hjälp av någon duktig webdesigner!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

cillaroten
2/25/12, 1:01 PM
#8

#5 Åh,också superfin!!

Jag blev också väldigt sugen….Tungan ute Tänk om man vore hälften så duktig…

Fante
2/25/12, 4:07 PM
#9

Randi har gjort min hemsida Hon är jätte duktig Och jag är väldigt nöjd

http://web.comhem.se/~ambrosiakatten/

Jag tror att Lina hjälpte till med banners på den också

kalindas
2/25/12, 7:13 PM
#10

Jag byggde en del själv förr. Men nu fuskar jag med hjälp av Worpress och ett program som heter Artisteer.
Worpress gör det jätteenkelt att själv uppdatera sin sida och Artister bygger jag själva utseendet med, vilket man kan byta utan att göra om hela sidan. Glad
Fördelen är att man kan uppdatera var och när som helst. Kräver inte speciellt mycket kunskap heller.

De vackra sidorna Caroline Arvidsson gör tycker jag är fantastiska med de vackra bilderna/ramarna hon får fram!

/Elisa

ramithi
2/25/12, 9:41 PM
#11

Jeg tar alle oppdateriner av min egen side men jeg fikk hjelp av en proff webdesigner til å lage layouten. Ja Fanta Line hjalp meg med å lage bannerene på din side.

Lillatassen
2/26/12, 8:59 PM
#12

Åh vad fint!! :)

Upp till toppen
Annons: