Annons:
Etikettkattprat
Läst 1027 ggr
yve2
2/20/12, 3:19 PM

Äntligen........

Har ju länge velat ha en Balines, senast jag var "ute för att köpa" en
balines så charmade sig lille Chili (en röd OLH) in sig i våra hjärtan så valet föll på honom (med hjälp av husses övertalning).

Nu ska jag äntligen få min efterlängtande Balines, dock inte utan sorg. Vår gamla huskatt Zelda har ju varit sjuk ett par år men med mediciner och kost har det fungerat bra men för några månader sedan så tackla hon av och verka inte vilja leva längre, slutade tvätta sig, slutade äta - låg bara apatisk på sin favoritplats hela tiden så då tog vi det svåra beslutet att hon skulle få somna.

Dottern och jag surfar ofta runt på kattsidor och plötsligt fanns han bara där, vi har ju även beundrat honom här på forumet där det finns en bild på honom 4 veckor gammal och först så koppla jag inte att det vara samma sötnos.

För någon vecka sedan så kom gubben och fråga vad jag ville ha i
födelsedagspresent då visade dotter hemsidan med kattungarna och på den vägen är det även om jag själv fått sköta allt inhandlande så får jag nu äntligen en balines.

Har ju sagt att jag skulle ha en choklad OLH och en chokladmaskad balines, choklad OLH har jag ju redan så nu kommer även en liten balines kille med namnet S*Jerremiaz Secret Sebastian till oss i slutet av nästa vecka….väntan blir lång Förvånad
Tyvärr har jag ju ingen egen bild att visa så det ni får vänta om ni inte vill surfa in på uppfödarens hemsida och titta på honom http://www.jerremiaz.com/

It's a cat's world… adjust! :)

Annons:
amandahurtigh
2/20/12, 3:24 PM
#1

Grattis till den nya fina killen!Skrattande
Chokladmaskade balineser är ju så fina!

…och jag beklagar Zelda!Gråter
Vila i frid!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

yve2
2/20/12, 4:22 PM
#2

Tyvärr är ju det som är medaljens baksida med att ha djur, de blir gamla & sjuka.
Men Zelda blev iaf nästan 12 år mot alla odds, medtanke på att hon var tillsammans med sina systra i en kartong vart slängda i en sopkontainer.

It's a cat's world… adjust! :)

Maria29
2/20/12, 8:03 PM
#3

Beklagar också Zelda (det är aldrig lätt att säga farväl) och gratulerar till den nya familjemedlemen som jag hoppas att ni får många friska år tillsamans med.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[nollottan]
2/21/12, 6:15 AM
#4

åh vad kul med en söt liten balines i familjen Skrattande

Upp till toppen
Annons: