Annons:
Etikettutställning
Läst 1273 ggr
FiiaL
2012-02-02 11:21

Uppsala 12-13 maj

Inbjudan till utställningen finns nu under Utställning på www.snrf.org

Där finns också WCF-föreningarnas gemensamma anmälningsblankett, som alla ska anänvda, att hämta.Skrattande

Annons:
AlexH
2012-02-02 11:49
#1

På lördagen är det special för alla mönstrade/tickade katter med eller utan vitt - alla raser!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

hannele44
2012-02-02 17:31
#2

Hej !

Jag har noll koll på det här-hur fungerar detta jämfört med de vanliga utställningarna inom Sverak ? Är det samma bedömnings poäng osv osv ? Berätta gärna !

kalindas
2012-02-02 17:37
#3

#2
Numera tror jag det är ganska likt mot Sverak. Ev. lite fler titlar som t.ex. BIR.
Har inte ställt ut sen IDP blev WCF.

Gå in på http://wcfnordic.se där finns säkert utställningsreglerna.

Tycker absolut du ska prova en WCF utställning! Glad

/Elisa

hannele44
2012-02-02 18:31
#4

Det skulle vara roligt ! Är det okey att göra det ?

hannele44
2012-02-02 18:34
#5

Jag menar -är det bara att anmäla och åka eller krävs det något mer ?  Ska titta på regelverket ! Tack Kalinda klippan ! Skrattande

kalindas
2012-02-02 18:45
#6

#5
Du ska anmäla på WCFs anmälingssedlar. Finns på antingen SNRFs sida eller på WCF sidan du fick av mig.
Sen skickar du det som vanligt till din utställningssekreterare, som sedan skickar det till SNRF. Glad

/Elisa

Annons:
kalindas
2012-02-02 18:48
#7

Det hade ju varit kul om ett gäng kat.4 från Sverak hade ställt ut där. Hade ju blivit lite mer konkurrens, vilket alltid är spännade! Glad

Det man ska tänka på är att OLH, SYL och BAL tävlar ihop med semilånghåren om inte det har ändrats.

/Elisa

AlexH
2012-02-03 11:34
#8

Jag skulle maila en kopia direkt till sekreteraren på SNRF när du skickar in anmälan via din Fife klubb.. det är inte alltid de kommer fram till oss.. (ring och kolla med din klubb.. vill de inte så är du välkommen att skicka ansäkan direkt till oss :) )

vi har fler steg inom finalerna, vi stoppar inte vid sverak BIS, utan vi har två uttagningar till :)

samt att vi har BIR

sedan så är det en mönster special på lördagen så alla mönstrdade katter (även huskatter) är välkomna att vara med och tävla på specialen :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Upp till toppen
Annons: