Annons:
Etikettkattprat
Läst 1314 ggr
SacredSouls
2/1/12, 7:18 PM

Raspberry med jentene sine

Må legge ut litt flere bilder av vår skjønne amerikaner jeg. Han trives godt i gjengen her hjemme og er ekstra glad i vår Maiden og Sookie.

Her er våre røde samlet. Tenk nå har vi tre røde siamesere Skrattande

fv Kastrat Jöback,Raspen og Sookie.

Med de to paddene Hannah og Messi.

Raspberry strekker seg overalt

Et av vår herlige,lange ,tynne og morsomme Sookie fra Maria Kyss Hun blir straks 8 mnd og snart kan vi begynne å glede oss til små røde bebiser.

Et morsomt bilde av vår jente Maiden. Hun er ikke så feminin og grasiøs Skrattande Men hun har et veldig pent hode da synes jeg.

Her hadde hun løpetid og ventet litt forgjeves på Raspberry. Vi får krysse fingre for neste gang for nå gleder jeg meg veldig til å få bebiser i hus igjen.

Et siste fra meg og av den pene profilen til Sookie

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annons:
Garmabias
2/1/12, 8:23 PM
#1

Era katter är ju bara så fantastiskt vackra. Vilket gäng som ligger i soffan och myser. Vill ha dem allihopa..

SunnaLiv
2/1/12, 8:38 PM
#2

ohhh ja som lskar rött!!! guuu så fina katter Kyss

Sookie är riktigt fin,(gillar ju namnet extra pgr av min padda Sookie hihi) vem e hon efter tro?

cillaroten
2/1/12, 8:42 PM
#3

Tänkte också på gänget i soffan:-) myyys!! Fina kisar!

Nilla
2/1/12, 8:46 PM
#4

Du har så otroligt vackra katter, Line! Den dag det blir möjligt att skaffa en ny liten unge ( om tio år eller så ) - då står jag och klappar på din port och vill ha ett norskt rödskinn!

Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ramithi
2/1/12, 9:36 PM
#5

Å så fine dem er Line. Kan jeg få låne han Amerikafareren din + ene brunpadda?SkrattandeSkal ta godt vare på dem begge to.Glad

kalindas
2/1/12, 9:47 PM
#6

Supervackra katter! Kyss

/Elisa

Annons:
annelore
2/1/12, 9:56 PM
#7

Sookies profil, underbar! Vet inte varför jag älskar sior med välvd nosrygg, bara så snyggt! Dom andra är lika vackra dom Kyss

Zeona
2/1/12, 10:09 PM
#8

Härliga bilder! Kyss

Missannas
2/1/12, 10:14 PM
#9

Säger precis samma som Nilla, jag knackar också på hos dig en dag Line Glad

Så otroligt vackra katter, gillar dem allihop Kyss

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

SacredSouls
2/1/12, 10:52 PM
#10

Tusen takk alle

Ja her er døren alltid åpen så bare kom dere. Kan holde av et tipp,tipp,tipp..osv… oldebarn til deg jeg Nilla Skrattande

#2 Så du er True Blood fan du også Tungan ute Sookie er fra S*Nam Sooks Maria og er etter Mylynn Midnight Cowboy og S*Yahtzee's Ya Cool As Casillas.

#5 Ja jeg får sende jentene på ferie hos deg Randi så kanskje det blir noe løpetid snart her.Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det jo.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lejdet
2/1/12, 10:52 PM
#11

Maiden har den absolut mest fantastiskt perfekta triangeln jag har sett!

[lisme]
2/1/12, 11:06 PM
#12

Nydelige katter alle sammen!

Liljekatten
2/1/12, 11:23 PM
#13

Såååå vackra! Kyss Finns risk att jag också kommer och knackar på din dörr igen, Line.Flört Rött är så vackert och Sookies profil är bara helt super!!!

Annons:
SacredSouls
2/1/12, 11:57 PM
#14

#13 En liten rød Sookie/Raspen blanding hadde passet fint hos deg Lotta Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
2/2/12, 12:04 AM
#15

Da går jeg mot strømmen Skrattande

Jeg vil ha en orientalerpadde av deg jeg,etter den orientaleren Maja skal få av meg Oskyldig Å nei, jeg skal IKKE ha noe med fjær på tilbake!!

De er så fine alle sammen,at de er vanskelig å plukke ut en favoritt.Kyss

Sookie er jo like vilter som rødtassen du passet på for meg,så da er du orientalervandt også såTungan ute

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

SacredSouls
2/2/12, 12:06 AM
#16

Haha, da får du vente til neste liv Veena. Mulig jeg konverterer til de grønnøyde da.

Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Spotless
2/2/12, 12:38 AM
#17

Vackra katter allihop. Sookie har en läcker profil och lille amerikanen ser ut att ha långalånga ben.

Siameshona
2/2/12, 7:15 AM
#18

Vilket härligt gäng!! Så finaSkrattande

[figgelina64]
2/2/12, 7:19 AM
#19

Underbara katter och vilken profil Sookie har!!!Foten i munnen

namsooks
2/2/12, 8:33 AM
#20

de är så vackra allihopa, klart mitt hjärta klappar särskillt varmt för Sookie ;)

Jag bara längtar till de får bebbar ihop, vilken jackpott det måste bli!

Annons:
Liljekatten
2/2/12, 12:16 PM
#21

#14 Absolut! Skrattande

Upp till toppen
Annons: