Annons:
Etikettavel
Läst 1427 ggr
embla2
1/24/12, 2:13 PM

Spraya i lådan

Har aldrig varit med om att en katt gör så. Min fertila hankatt S*Merlions NoWay Noah han är jättefertil. Som tur är så har han ej börjat att spreya på golv och väggar. Han går på lådan och gör det istället. Märkte det härom dagen. Han sprang på lådan titt som tett. Så fort någon av mina honor varit på lådan så sprang han dit och kissade några droppar. Sen kutade han till nästa låda och gjorde lika.

Han har full koll på när dom går på lådan för han nästan vaktar och kollar domObestämd

Sen så ylar han bara en halvtimme när jag lagt mig för natten sen sover han hela natten..Kan yla lite på dagarna. Hoppas att detta håller i sig nu ett tag då han väntar på en hona som ska börja löpa..Sen får jag se om han ska chippas eller fortsätta att vara fertil…

Är det nån annan som varit med om detta??Tycker det är kanon med en sån hane men han kanske ändrar beteende med åren.

Kan tillägga oxå att han parat 3st honor.

Annons:
Nilla
1/24/12, 8:12 PM
#1

Jag har en kastrat som markerar. Har prövat att öka antalet lådor och har nu fem stycken - djupa blå förvaringsboxar med fin sand - strategiskt utplacerade på hans "kisställen".

Jo tack, kastraten springer runt som en fertil hane och jag hör på rösten när det är dags för en kisserunda! Då springer han från låda till låda och stååår upp och kissar. Man får väl vara glad för det, antar jag…

Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Mockfjardingen
1/26/12, 10:42 PM
#2

:) Ja, det låter som min Yves! Han är en matcho kille som hoar åt brudarna, springer omkring och dänger till saker och spänner sig och är jättesexig.. Och sedan springer han till lådan och kissar en skvätt, sittande…. Så väluppfostrad ;)

Nu är han visserligen chipad och lever som en kastrat, men han var precis sån för ett par månader sedan. Nu är han en kelgris som bara vill mysa och äta gott, brudarna är glömda…

embla2
1/26/12, 11:22 PM
#3

#2. Asg känner igen det du sägerKyss Idag såg jag hur han snuffade på kattlåde kanten och riktade sen rumpan dit.. Men gentleman som han är så satte han sig väldigt djupt ner med rumpan. Vet ej men jag inbillar mig att Noah har respekt för min stora skogis kastrat. Han vågar ej göra några dumheter..Flört

Upp till toppen
Annons: