Annons:
Etikettomröstning
Läst 3648 ggr
Busarna
2012-01-19 17:38

NY Försäkringsbolag RÖSTNING

Gjorde fel när jag skapade min förra undersökning så rösta HÄR! Tycker det är interessant att ta reda på vilket försäkringsbolag ni valt till er katt/katter? Och huruvida ni är nöjda eller missnöjda med ert försäkringsbolag, tex dåliga villkor, dåligt bemötande, problem med ersättningar etc..

Annons:
Rokkur
2012-01-19 18:35
#1

Har försäkrat i Agria, är nöjd hittills! De är trevliga och hjälpsamma när man ringer in och har frågor, vill ändra försäkring osv.

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

[nollottan]
2012-01-19 18:49
#2

jag har ju världens bästa försäkrings mentor som har full koll på mig och mina katter! så jag kan inte vara mer nöjd. Har än så länge haft väldigt friska katter så jag har inte behövt använda mig av någon försäkring ännu, så hittills är jag nöjd

Missannas
2012-01-19 19:22
#3

#2 hmm.. jag gissar att vi har samma ombud Glad

Har mina försäkrade i Agria och har bara positiva erfarenheter.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Lillatassen
2012-01-19 19:24
#4

Har aldrig haft några problem med Agria och har en otroligt trevlig kontaktperson via Agria, men vore kul att höra vad som skiljer försäkringsbolagen åt, då jag känner att jag har dålig koll.. :)

[lisme]
2012-01-19 20:00
#5

Vi har også Agria og har brukdt dem hele tiden siden vi startet med oppdrett. Vi er veldig fornøyde og ser ingen grunn til å bytte. Vi har brukt våre forsikringer og vi har vært uenige med Agrias avgjørelser i noen tilfeller, men etter god innsats fra veterinær har Agria endret mening :)

LittleGirl
2012-01-19 20:33
#6

Oj,  var det katter det handlade om? O.o, utgick från mina hundar istället. O.o

Annons:
Lejonhjarta
2012-01-19 20:41
#7

#6 Tja d e ju en kattsajt så d ligger ju närmast till hands… Flört 

Jag har olika försäkringar på mina djur, tyvärr, men jag tog katternas försäkring när ja klickade i här. Har Agria på hästarna, och vill byta men kan inte pga 2 av hästarna är för gamla. Folksam på katterna.

Ystadbo
2012-01-20 22:56
#8

Skrattande Ha, ha! Jag såg inte att det stod "katter" när jag klickade i mina svar! Jag har ingen katt, men istället en mjuk, gosig, chokladfärgad cockerspanielpojke!  lol Skrattande

Marinas Mix
2012-01-21 08:49
#9

Har Agria till min katta och är supernöjd.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Upp till toppen
Annons: