Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1961 ggr
[nollottan]
1/17/12, 3:07 PM

SE*Mezzoluces Azore Amore d21 söker ett hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pga av oseriös köpare har jag den fina killen Azore Amore till salu igen. Han är en otroligt snäll och gosig rödtabbykille med fin typ och underbart blåa ögon. Han önskar ett lugnt hem utan barn, men det ska finnas en eller flera kattkompisar :-) Han är hundvan, född 2011-10-03, är chippad, avmaskad, vaccinerad och fullt försäkrad. Mamman är S*Heartwarmers To Venus And Back SIA h21 och pappan är S*Elegant Angels Apollon SIA a. Han säljes främst som sällskapskatt, men lämpar sig även väl till utställning.

Kika gärna in på min hemsida för mer info: www.mezzoluces.n.nu  eller fler bilder i bloggen www.mezzoluces.blogspot.com

Mail: mezzoluces@gmail.com

Annons:
amandahurtigh
1/17/12, 3:17 PM
#1

Hoppas att du hittar ett bra hem till den fina lilla killen!Skrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

carinbrack
1/17/12, 3:28 PM
#2

Varför utan barn?

kalindas
1/17/12, 3:33 PM
#3

Kyss

/Elisa

Missannas
1/17/12, 3:40 PM
#4

Söt kille Kyss

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

[nollottan]
1/17/12, 4:47 PM
#5

2# alla katter är inte lämpade att bo med barn :-) han är en av dem som inte gillar höga ljudnivåer och "stim". Tre katter från kullen har flyttat till barnfamiljer och det har funkat super, men två av dem, bla Azore, har jag tackat nej till att flytta till barnfamilj, allt bara för att hitta det "bästa" hemmet till mina bebisar. (så det är absolut inget ont mot barn! jag själv ÄLSKAR barn!!! :-)

Nilla
1/17/12, 9:24 PM
#6

Han är ljuvlig! Håller tummarna för att han hittar sin familj. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
Casanova
1/17/12, 10:30 PM
#7

Han är så fin, hoppas du hittar ett bra hem snart♥♥

SacredSouls
1/17/12, 11:24 PM
#8

Kyss Sååå god.Er jo familie fant jeg ut. Måtte inn å kikke på stamtavlen og her hjemme er jo både tippoldefar,tippoldemor,tipp-tipp etc.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[nollottan]
1/18/12, 3:16 PM
#9

#8 åh där ser man :-)

carinbrack
1/18/12, 8:13 PM
#10

nollåttan: det var det jag tänkte, att han var en försiktig general och då är kanske småbarn inte optimalt. Han är alldeles alldeles ljuvlig, men förutom att vi inte ska ha nån mer katt just nu (säger maken) så har vi ju barn också.

Elegantangel
1/19/12, 8:11 AM
#11

#10 bortsett från din makes åsikter om antalet katter i hemmet tror jag att det skulle kunna fungera hos er….dina barn ar ju inte så små;) ni får göra hembesök hos varandra:)

carinbrack
1/19/12, 4:47 PM
#12

Linda: Jo, det är ju det där med maken dårå. Jag försökte här om veckan, jag skulle till sjukhuset och göra nåt läskigt (jag är en riktig mes när det kommer till nålar och sånt) och tyckte att om jag klarade det utan att springa därifrån kunde jag väl få en liten katt som belöning. Tyvärr höll han inte med.

[nollottan]
1/19/12, 4:54 PM
#13

12# alla de tre katter jag sålt har haft män i hushållet som sagt NEJ till katt. Endå har deras fruar lyckats köpa katt hos mig :-) du måste ha bättre pli på mannen!!  ha ha ha :-) du får gärna komma och träffa honom. Han kommer själv att få välja ut vem han vill bo hos, kanske ni är "perfect match?" :-)

Annons:
Elegantangel
1/19/12, 6:41 PM
#14

# 13 hon har en huligan fran mig redan…..dexter kullbror till dallas;-) Karin malins kille kommer inte bli lika stor som dexter….du kan smuggla in honom i hemmet, sen säger du att det ar en foraldra los liten gosse som måste bo hos er:)

Elegantangel
1/19/12, 6:44 PM
#15

#12 taskmört, maken alltså;)…

[nollottan]
1/19/12, 6:44 PM
#16

#12 jag tycker allt att du har varit sugen på Azore hur länge som hellst, så nu tycker jag att du kommer hit och träffar honom! :-)

Fjordell
1/19/12, 8:36 PM
#17

Åh, så otroligt fin. Hade varit perfekt hit! Min lilla Vanessa vill ha en lekkamrat. Synd bara att ekonomin inte tillåter Rynkar på näsan

mylicharlie
1/19/12, 10:29 PM
#18

så vacker.. hade jag haft möjligheten hade jag tagit mig an pojken på en gång! vilken uttrycksfull blick! underbar!!!

carinbrack
1/20/12, 9:01 AM
#19

*håller för öronen och sjunger skithögt* lalalalalalala!

Upp till toppen
Annons: