Annons:
Etikettfotogalleri
Läst 987 ggr
Attacks
2011-12-30 22:55

Romjuls hilsen fra Rufus og Milla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi byttet jo for en stund siden til Iams, og alle fungerer det supert på. Avføring kommer kun hver 2-3 dag. Den fungerte også fint på RC,men da gjorde dem nr 2 hver eneste dag.

Pelsene er glansfulle,dem er glade og fornøyde.

Så klart fungerte jo ikke maten optimalt på en her i huset, bamsen vår, Rufus. Han fikk kjempekladder under hele magen,enda vi børstet regelmessig.

Milla er ikke glad i pelsen uansett hun,for da får hun så mye i munnen når hun skal vaske og stelle rundt seg Tungan ute

Så i går kom "frisøren" på besøk,og da ble det nyttårsklipp. Da har Milla i stedet fått seg en velur-kosebamse og er veldig godt fornøyd. Han er fremdeles god og varm å kose på Kyss

Rufus selv er tilbake som wannabe-orientaler og er enda mer aktive enn de andre for tiden. Han elsker tilværelsen som nesten-nudist han Skrattande

Når pose nr 3 er spist opp,går vi over på Eukanuba og ser om det kan fungere bedre på Rufus. Hvis ikke må jeg gå i tenkeboksen. For meg gjør det ikke noe å klippe 2 g pr år.

Her er noen bilder fra i går, i det narkosen jobbet med å gå ut av kroppen. Da ble han passet godt på!!

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
kalindas
2011-12-30 23:22
#1

Synd att inte Iams verkar fungera på din Rufus. Det kan inte vara så att han bara behöver längre tid att vänja sig?

Söt han blev med sin "nudist" päls! Kyss

/Elisa

SacredSouls
2011-12-31 11:41
#2

Skrattande Hehe jeg vet ikke helt hva han ligner på bildet øverst til høyre. Men super søt er han iallefall.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
2011-12-31 16:05
#3

Så söt han blev. Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
2011-12-31 17:58
#4

Ja,han er så god når han er nedklippet. Pen er han ikke hehe. Minner meg om en kryssning av devon rex en tykk sådan, og en rev fordi vi ikke tok halen denne gangen Skrattande

Men han elsker å være nedklippet. Han koser seg så fælt at han ikke vet hvor han skal gjøre seg hen. Knikker og knukker opp etter oss, koser seg i teppene og ligger sammen med de andre. Det orker han ikke lenge av gangen når han er fullpelset.

Og Milla elsker han når hun ikke får all pelsen hans i veien.

Det beste er å finne et for han ikke får så mange klumper av,men det er nydelig nå å få foret levert på døren, og slippe bæsjen hans daglig. Det er klart det kommer større og mer jo større et dyr er,men vi trives godt med en minimal porsjon som sagt 2-3 hver dag Skrattande Fatter ikke dem som har mange store katter jeg, nesen min hadde krepert…

Men det skal bli spennende å prøve Eukanuba også å se om der er noen forskjell.  Dem har nå snart spist opp ihvertfall 20 kg med Iams nå,så jeg vet ikke hvor lenge man skal prøve i forhold til klumpene.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

amandahurtigh
2012-01-02 17:24
#5

Haha, såå söt han blevKyss

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Upp till toppen
Annons: