Annons:
Etikettavel
Läst 1439 ggr
NoOrilux
12/26/11, 11:58 AM

Har så lyst på nytt kattungekull!

Nå er det like før jeg ikke klarer å vente på egen hankatt mere og legger inn kontaktannons for Ferrari. Blue Heart's Ferrari OSH n.

Noen som vet om ledige gutter der ute som kunne tenke seg å komme på besøk til Ferrari? Hun bor i Sør Norge. Bare lufter ideen og gjør megselv enda mere sugen på nytt kull! Tyst

Annons:
Attacks
12/26/11, 7:00 PM
#1

Sånn et par tips Glad

Det er mest vanlig å sende hunnkatten bort til hannkatt, det er svært sjeldent dem lånes hjem til hunnkatt. Jeg har lånt ut og lånt inn,men kun i nær vennekrets.

Skal du låne fra Sverige,så er dem kanskje også interessert i å vite PRA status - siden dette er obligatorisk for SVERAK medlemmer Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

NoOrilux
12/26/11, 10:18 PM
#2

Vet at det er mest vanlig å sende hokatten avgårde, men jeg skulle gjerne gjort det omvendt.

Ferrari er Pra fri. :)

Sussi89
12/27/11, 11:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Synd att det är så långt bort! Annars skulle min Carl Philip vara perfekt, kunde bli fina små paddor och rödningar!!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Missannas
12/27/11, 2:00 PM
#4

Vad spännande med kattungeplaner! TS du får gärna lägga in en bild på din svarta Ferrari och en länk till stamtavlan Glad

Vilka egenskaper söker du hos hanen?

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

hannele44
12/27/11, 2:03 PM
#5

Carl philip är ju jätte vacker !Kyss

Sussi89
12/27/11, 4:40 PM
#6

#5 Tack Skrattande

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Annons:
Lejonhjarta
12/28/11, 3:46 AM
#7

Av dom parningarna jag har gjort på mina katter så har jag nästan alltid lånat hem hankatten till min/mina honor. Oftast för att hanägaren inte haft möjlighet att ha hem en hona.

Carl Philip är en av grabbarna som vi haft äran att ha hemma å pussa på. Goare kille får leta efter.

NoOrilux
12/28/11, 10:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Carl Phillip var jettesnygg! Synd at han bor ett stykke borte. Men jeg har en tante som bor rett ved Svenskegrensen..

Legger ved ett kort på Ferrari, tatt når hun var med kattunger april i fjor.

Ellers er stamtavlen hennes her: http://pawpeds.com/db/?a=p&id=853514&g=7&p=sia&date=iso&o=ajgrep

NoOrilux
12/28/11, 11:05 AM
#9

Glemte å svare for hva egenskaper jeg ser etter hos en hankatt. Jeg tenker det er viktig med hans personlighet, vil ha en sosial gossig hankatt. Ferrari er  liten av storlek, så en litt stor gutt kanskje? Pluss at han må være frisk og ved god helse. Siden Ferrari er pra-fri er mulighetene større når det gjelder akkurat det.

Missannas
12/28/11, 11:25 AM
#10

Vad fin hon är Kyss

Hoppas du hittar den hane du söker. Förstår att man vill låna hem hanen. Har själv fått låna hem två hanar, (den första blev det inga ungar med). Det gick jättebra att ha dem här, bortsett från lite markering men det får man ju vara beredd på.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

FridaSkov
12/28/11, 3:50 PM
#11

Jag skulle absolut kunna tänka mig att låta hanen åka till honan istället för tvärtom. I det här fallet är det dock kanske inte så aktuellt pga avståndet Glad Hoppas att du hittar en passande hane! Hon är jättefin (och Carl Philip med för den delen) Kyss

Upp till toppen
Annons: