Annons:
Etikettkattprat
Läst 1206 ggr
cillaroten
12/21/11, 10:19 PM

Supernannyn Bullen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han fullkomligt älskar bebisarna,när mamma Panda går sina rundor ligger ofta Bullen och passar barnenKyss

Hur vanligt är det att killar på drygt 4 månader blir så betuttade av bebisar?

Annons:
berthagenn
12/21/11, 10:42 PM
#1

Naaaw!!!

siamlove
12/21/11, 11:30 PM
#2

Han vil være en av dem.Han savner kanskje sine søsken eller vil være baby en gang til.Oskyldig

cillaroten
12/22/11, 12:04 AM
#3

Det är en sån liten kille som inte hittat rätt hem än,så han har både en syster och mamma här hemma. Men absolut..han är en bebis i många avseendenFlört Men han tar verkligen hand om dom,tvättar och pysslar… ligger och spinner när dom kryper intill honom.Han är nästan lika snabb till bolådan som mamman om dom piperGlad

Missannas
12/22/11, 12:08 AM
#4

Åh så gulligt! Kyss

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

[nollottan]
12/22/11, 12:23 AM
#5

Åååååh han tycker att det ær myyyysigt :-)

[lisme]
12/22/11, 1:06 AM
#6

Det samme gjorde Joker da han var ca 4 mndr. Det vil si, han startet da men fortsatte å ta vare på kattungene i de forskjellige kullene. Han både varmet dem, stelte dem og passet på dem. Det eneste som var forskjellen mellom Joker og mamman til kattungene var at Joker ikke hadde melk

Annons:
Spotless
12/22/11, 1:53 AM
#7

Åh, vilken gullunge han är lille Bullen! Alla mina katter är så där, fertila som kastrater, hanar eller honor, alla hjälper till att mysa med och att kissa och bajsa ungarna när jag har kull. Nu är det ju inte ofta jag har just 4-månaders ungar hemma som hjälper till, men min 10-månaders Callisto älskar sin lillasyster (ensamunge) som bara är 5 veckor gammal och viker inte från hennes sida. Lille Bure (också ensamunge) var 2 månader när hans halvsyskon föddes och han blev sååå glad, men han såg mer att han fått kompisar och tog inte lika stort ansvar som Bullen gör. Glad

kalindas
12/22/11, 9:01 AM
#8

Kyss

/Elisa

Sussi89
12/22/11, 10:51 AM
#9

Så mysig han är!! Han som alla andra kan väl inte motstå lukten av små bebisarKyss

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Upp till toppen
Annons: