Annons:
Etikettkattprat
Läst 1592 ggr
[figgelina64]
12/3/11, 4:22 AM

Klockan är 04.10 och jag undrar...

över VAD I HELA FRIDEN HÅLLER JAG PÅ MED??????

Men när jag väl packat in katterna i bilen, hämtat upp min väninna Åsa och vi styr kosan mot Göteborg, skrattar och snattrar hela vägen, är framme i ett höj, står i inchecket, plockar upp skynken, sätter in katterna i burarna, ställer fram stolen, sjunker ner i den med en rykande god kopp kaffe och bara njuter DÅ är det värt 5 timmars sömnGladGlad

Önskar er alla en härlig lördag!

Annons:
jillan
12/3/11, 7:58 AM
#1

Visst är man helt galen som tycker det är kul att nästan inte göra någontingSkrattande
Lyssna på domare, kolla på katter, sitta på en stol & fika, Prata med folk, handla lite kanske.

Men det ÄR SKITKUL!!!!

Lejonhjarta
12/3/11, 8:01 AM
#2

Ja ibland undrar man om man inte e lite rubbad. Flört

Ska själv vi stå ute på en julmarknad idag, å d ska regna hela tiden… Sälja honung, ägg, bivaxljus å bivaxsalva och visa upp några av våra ankor å höns. Känns inte lika lockande å mysigt som förra året då det var -15 grader å snö…Obestämd

Hoppas ni får en trevlig å lyckad helg!Skrattande

Lillatassen
12/3/11, 3:01 PM
#3

Hoppas att det går bra idag, tänker på er som får njuta av eran dag redan idag. Våran tur att gå upp med tuppen imorgon istället :) *längtar*

[nollottan]
12/4/11, 4:22 AM
#4

tusen tack för hjälp och trevligt sällskap :-)

[figgelina64]
12/4/11, 3:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tack själv Malin, det var jättetrevligt att träffa dig ochZiggy och så roligt att få se Maxens "barnbarn" och han är riktigt finoxå<3

Det var roloigt att träffa dig oxå Malin igen, men vi ses till våren igen:-)

Arizona & Q fick sina Cert, Zona fick superkredd, men blev slagen av en jättesöt Siatjej och Q …ja sisådär tyckte domaren, allt var väl bra med honom men hon tyckte inte han hade ngn bra profil…jaja…det får väl stå för hennes tycke och smakGlad

[nollottan]
12/4/11, 8:53 PM
#6

Ziggy gick det kanon för idag (söndag) det blev CACS och NOM, förlorade i panelen på skiljerösten mot Ivantes Dddux.

Jag är verkligen världens världens gladaste Skrattande Har haft en mycket trevlig helg med fina människor, fina resultat och fina katter. Kan säga att kvaliten på katterna var mycket hög! och det är alltid kul att se :-)

Annons:
[figgelina64]
12/4/11, 9:55 PM
#7

Grattis!!!!Glad

Vilken domare fick du idag Malin?

[nollottan]
12/5/11, 10:31 AM
#8

Kriistina Rautsio eller hur det stavas. Hon höll sin röst i panelen och Laura röstade på den andra och skiljedomaren gav sin röst till den andra. (Ivanthes Dddux) :-)

amandahurtigh
12/5/11, 11:59 AM
#9

Är det någon som har resten av resultaten? Skrattande

Grattis till de fina resultaten Malin och Lisa Skrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

[figgelina64]
12/5/11, 2:10 PM
#10

#9 Tackar, tackarGlad

Kriistina R är helt underbar och mycket duktigGlad

namsooks
12/5/11, 2:29 PM
#11

Jag är också nyfiken på resultat!!!

Upp till toppen
Annons: