Annons:
Etiketttillsalu
Läst 2418 ggr
Attacks
2011-11-29 10:22

2 kattunger søkes utstilling og kos

Jeg har en veldig grei jente som har tatt kontakt med meg,fordi hun mistet nylig sin abyssiner.

Hun vil veldig gjerne ha katt i hus igjen. Hun ønsker seg 2 katter. Enten 2 siamere,2 orientalere eller en av hver. Av siamesere er hun veldig glad i de mørkeste maskede,så jeg vil tro brun og sjokolademasket vil falle best i smak.

Hun ønsker seg også katter som kan egne seg til utstilling, så mener jeg også katten skal ha god type,ikke middels type. Men trenger overhode ikke være ekstrem.

Hun ønsker seg korthår,ikke langhår.

Har dere noe å tilby,så kan jeg vise henne denne tråden,så tar hun kontakt hvis hun er interessert.

Det vil bli et varig og godt hjem,hvor dem blir veldig bortskjemte Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
Alba333
2011-11-29 11:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vi har en brunmaskad siamehane 4 månader här hemma som vi söker ett varaktigt hem till. Han är dock väldigt klassisk i sitt utseende, inte särskilt typad men kan passa på utställning.

Underbart snäll, kelig och mysig. Van vid andra katter, hund och barn.

På bilden är han 12 veckor gammal. Kan fixa nyare bilder om så önskas.

Jag finns på mail isidor333@hotmail.com om det skulle vara intressant Skrattande

Garmabias
2011-11-29 12:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag har en svart oriental hona född 21/8-11. S*Garmabia's Macadamia. Hon är stor, hög, slank, långsvansad, fin öronplacering, mycket tät glänsande kort päls. Hennes temperament är livligt men hon tycker mycket om att bli lyft och såklart är hon helt makalöst trevlig.

Eventuellt är även hennes syster till salu. Pistache blå oriental hona. Denna tjej är enormt gosig och mjuk i sättet. Hon har utställningskvalitet men öronplaveringen är inte extrem alls. Dock har hon fint rundat huvud.

Skulle glädja mig mycket om de fick ett hem tillsammans..

Kika in på min hemsida/blogg för info och bilder: www.garmabias.blogg.se

tel:0706-094819

Liltith
2011-11-29 17:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har 3 goa killar kvar som fortfarande letar hem. De är inte jättetypade men otroligt mysiga och trevliga. Den röda killen har fel på sina ögon sedan en skada i unga dagar och funkar inte till utställning men sysen och den chokladspottade funkar i båda avseendena.

Liltith
2011-11-29 17:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Lite nyare bild på OSH killen i choklad =) Mer info om killarna finns på www.kuzamkuras.dinstudio.se

mvh Lina

Attacks
2011-11-30 14:53
#5

Nå har hun funnet katter hun liker veldig godt,og en oppdretter hun også syns der er en god tone med.

Så klarer hun ikke å få bestemt seg for om det skal bli en SIA og en OSH, eller 2 OSH. Hun har funnet et kull med solid siameser og mønstede orientalere - akkurat det hun ønsket seg Glad

Blir spennende å se hvem det måtte bli,dersom hun velger 2 av disse.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Upp till toppen
Annons: