Annons:
Etiketttillsalu
Läst 2133 ggr
Catfreak
11/5/11, 7:24 PM

Nån som har kattungar på gång?

Hejsan!

Har tänkt på att skaffa en siames/oriental en längre tid nu, och har tänkt att uppfylla den här drömmen om ca. 2-3mån (då har jag sparat ihop nog med pengar Skrattande) så jag tänkte fråga om nån här har kanske kullar på gång?

Jag vill gärna ha en "extrem" katt (men det vill väl de flesta.. vet inte om de är svårt att få tag på en sån..) då jag har definivt tänkt på att ställa ut katten sedan. Har varit intresserad av kattuställingar i flera år, och vill gärna börja med dem när jag bara får hem min katt. Glad

Annons:
kalindas
11/5/11, 7:32 PM
#1

Har du någon katt innan? Du bör ha två kat.4 katter för att de ska må bra. Det kan fungera med annan ras ibland, men risken finns att katten blir väldigt krävande och skrikig…

Tror det kommer födas en del lite mer extrema ungar i Norge om ett tag.

/Elisa

Catfreak
11/5/11, 7:38 PM
#2

Hej!

Jo, jag har en väldigt social och energisk huskatt på 2 år, som jag tror skulle säkert gå bra ihop med en siames/oriental Glad.

Och vem vet, kanske i framtiden skaffar jag en till? Men jag börjar nog först med bara en kat.4 katt (säger nog många Skrattande).

Jasså, i Norge! Kan du tipsa om uppfödare?

kalindas
11/5/11, 8:27 PM
#3

Tror att Himmeltindens kommer kunna få fina ungar och jag tror även att Attack's har eller ska para katter.
Båda brukar får vackra djur.

Finns säkert fler här på forumet som får lite mer typade ungar. Ska ärligt säga att jag inte har den bästa kollen just nu. Glad

/Elisa

namsooks
11/5/11, 8:58 PM
#4

Hej

Vi skall förhoppningvis få ett gång siameskattungar i slutet av november, om allt går bra!

Jag har stora förhoppningar om att de skall vara friska och VACKRA!

kika gärna in på hemsidan och läs mer om oss och katterna

www.namsooks.se

mvh

Maria

tuska
11/5/11, 10:46 PM
#5

#4   mycket spännande kan bli i din kull.

Marilljos har oxå nå nu på G skulle jag tro.

Många ungar ser ut att bli födda i dagarna. Kolla här iFokus trådarna, då ser du vackra fina katter. som kommer att säljas.

Lycka till.

Liljekatten
11/5/11, 10:54 PM
#6

Jag planerar att para Ellen (lilasköldpaddsmaskad siames) med Charlie (blåspotted van oriental) ganska snart och där kan det nog bli väldigt fina vitfläckar och seychellois. Charlie kommer förhoppningsvis även att para Kakan (choklad oriental). Gå gärna in på min hemsida och kolla.   www.liljekattens.se

Annons:
Missannas
11/5/11, 10:59 PM
#7

Jag väntar min första kull siameser nu i dagarna Glad de kommer vara redo att flytta till sina nya hem i februari. Kika gärna in min hemsida för mer info!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

timille
11/5/11, 11:56 PM
#8

Vi fick kattungar för 1 vecka sedan. Pappa är "Månadens katt" Sunna Souls Shivas Magic Moment och mamma är: Timille Vanilla Venture.

Hemsida:

www.hem.passagen.se/minrex

prodigy
11/6/11, 12:57 PM
#9

Vi har kattungar som är leveransklara efter årsskiftet. Inte jätteextrema men ser ut bli fina! Se bilder under Trixis ungar…

Vi kommer inte ha bråttom att bli av med dem utan letar efter rätt hem. Var bor du? Om du är intresserad får du gärna höra av dig och komma och titta, vi finns utanför Lund!

Fielie
11/6/11, 1:52 PM
#10

Finns kattungar här ocksåGlad

http://www.snabber.se/web/matreiyas/

Millimina
11/7/11, 10:42 AM
#11

Jag väntar kull v 49. Man vet aldrig vad som kommer, det kan bli både siameser och orientaler i kullen! Kika gärna in på min sida www.milliminas.se.

Liljekatten
11/7/11, 11:09 AM
#12

Kan göra ett tillägg till mitt inlägg #6 att Charlie och Ellen håller på att förverkliga mina planer just nu. Det paras för fullt. Skrattande

AngelsCo
11/7/11, 12:21 PM
#13

Jag tror att jättemånga har kullar på g nu, efter en ganska trög höst. Jag har också planerat kull och får bara siameser i den.

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
Catfreak
11/7/11, 2:14 PM
#14

Tack alla!

Jag ska ta och kika på era hemsidor.

Vad spännande! Glad

tuska
11/7/11, 2:25 PM
#15

 Lyckliga dej som kan välja och vraka bland alla fin kombinationer av de katter som är födda och ska födas.  

  Oj om du visste va katter jag skulle vilja ha

Lycka till i ditt letande

[figgelina64]
11/7/11, 3:57 PM
#16

Coral reef´s i Nässjö har i dagarna fått riktigt fina kattunger mellan

S* Midnight Fantasy BAL a21 & IC SE* Coral Reef´s Q OSH d03

SE* Qjou´z kommer förhoppningsvis få kattungar i mitten av december

oxå det en spännande kombination

Lycka till

Mockfjardingen
11/7/11, 5:04 PM
#17

Även här hemma väntas det smått igen..

Det är Siamesis Mon Amour, OSH b 03 25 och Apocalyptica Yves, OSH b 24 som ska bli föräldrar i slutet av november… Bilder och stamtavla finns på min hemsida, www.siameser.se

Om det blir typade bebisar vet jag inte, men jag hoppas :)

Upp till toppen
Annons: