Annons:
Etikettomplacering
Läst 2272 ggr
Effie-80
2011-11-05 15:39

Söker fortfarande efter siames/oriental

Hej! I våras fick jag låta min älskade siames Dodo somna in; han var njursjuk. :( Han var en älskad familjemedlem och en riktig vän. Nu söker jag en ny Siames eller Oriental, dels för att kissen vi har kvar är väldigt sällskapssjuk och gärna vill ha en kompis, och dels för att jag sen 7 års ålder alltid haft minst en siames (men oftast två eller tre) i hemmet, och livet är helt enkelt inte detsamma utan dem. Jag hade gärna köpt en kattunge, men har för tillfället inte råd att lägga ut flera tusen. Däremot har jag mkt kärlek och uppmärksamhet att ge. :) Därför söker jag nu dig som behöver hitta ett nytt hem till din kisse, ett hem där han/hon kommer att bli behandlad som en familjemedlem och älskad till max. :) Jag kan nås här på forumet el på mail: effie_tagaras@hotmail.com el tel 0735-462022

Annons:
kalindas
2011-11-05 15:41
Effie-80
2011-11-05 15:55
#2

Tack :)

timille
2011-11-05 22:41
#3

Vi har en ung kastrerad hane för omplacering, lilaspotted oriental, finns i Stockholm. Maila gärna vid intresse: petra_thunell@hotmail.com

MissyVittra
2011-11-15 22:54
#4

Hej, jag har två underbara kattflickor som söker hem. Båda är kastrerade. Vittra är en brun oriental och Missy är lilamaskad siames. De finns i sthlm. Att ni trivs ihop samt att de får flytta tillsammans är det viktigaste för mig.

Hör av dig om du är intresserad av att veta mer om mina fina tjejer.

Hälsningar Lisa

hoffens
2011-11-16 11:25
#5

Broddans har två kattungar

Upp till toppen
Annons: