Annons:
Etikettkattprat
Läst 1650 ggr
Myzakatt
10/27/11, 11:47 AM

Nån som känner igen sig?

Hittade denna på facebook och måste bara dela den med er Tungan ute

Kattfolk är en speciell ras som inte är godkänt av SVERAK. - De tenderar att ha röriga hus, men de områden där katterna får mat och där sandlådor står är fläckfria. - De har alltid en lista av utställningar inom räckhåll. - De har barn som vet mer om blommor och bin när de är fem än de flesta vet när de är 40. - Kattfolk kan köra många mil, spendera tusentals kronor på bensin, hotellrum och mat fö…r att få chansen att ta hem ett pris eller en rosett. - Det är ovanligt att träffa på dom på helgerna, om du inte råkar befinna dig på samma utställning. - De har problem med att komma i tid till jobbet, men är på en veterinärbesiktning vid prick 08:00. - Kattfolk kan sälja sina lyxiga hem i den bästa stadsdelen till förmån för ett skjul med en bra plats för kattgården. - Kattfolk betalar räkningen tio dagar för sent, men glömmer aldrig första inbetalningsdagen för en utställning. - Kattfolk kan glömma tandläkartiden, men glömmer inte att få en vaccination innan karantänperioden före nästa utställning. - Kattfolk kan prata i timmar i telefon med andra kattmänniskor på ett språk som bara dom förstår. - Kattfolk tillbringar flera timmar varje dag på nätet för att hänga med i vad som händer i kattvärlden, titta på andra kattmänniskors hemsidor och titta på andras kattungar. - Kattfolk har ofta ett separat rum i huset (om de har plats), som kallas "kattrum". - Kattfolk har föräldrar och familj som tycker att de är galna, grannar som tycker att de är konstiga och kattvänner som tycker att de är fantastiska!

Annons:
yve2
10/27/11, 12:06 PM
#1

Förvånad Inte e väl vi sånna?!

Det mesta stämmer nog rätt bra in på mig…

It's a cat's world… adjust! :)

Liljekatten
10/27/11, 12:21 PM
#2

"Kattfolk har föräldrar och familj som tycker att de är galna, grannar som tycker att de är konstiga och kattvänner som tycker att de är fantastiska!" Skrattande

Detta citat lånar jag! Klockrent! Skrattande

MikaelAxelsson
10/27/11, 12:32 PM
#3

Heeeeelt rätt

Lejdet
10/27/11, 12:41 PM
#4

Allt stämmer till punkt och pricka in på mig! Skrattande

… fast jag har tagit det ett steg längre och har tom ett eget katthus istället för kattrum..

SacredSouls
10/27/11, 1:00 PM
#5

Skrattande Hahaha. Denne var super.

Kattfolk er rett og slett fantastiske.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

amandahurtigh
10/27/11, 1:27 PM
#6

Hahahaha, jag tror nog vi alla känner igen ossSkrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Annons:
DjupbackensJessica
10/27/11, 2:01 PM
#7

Hahaha! Den var bra Skrattande

Eine
10/27/11, 3:52 PM
#8

Huvudet på spiken!!Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mymlan
10/29/11, 10:37 PM
#9

Är denna text på någotvis kränkande mot kattfolk etc?

Jag fick det kastat på mig att den var det.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

hoffens
10/29/11, 10:52 PM
#10

Jag har varit, men inte längre, bara lite. Skrattande

Trevligt att läsa lite roliga saker här. Den som tycker texten är kränkande, är nog inte riktigt friska.Skrattande

Sussi89
10/30/11, 8:45 AM
#11

Skrattande

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Maria29
10/30/11, 8:52 AM
#12

Oskyldig Inte är jag väll så illa….Tungan ute

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

yve2
10/30/11, 9:18 AM
#13

#9 De som tycker den är kränkande saknar nog humor eller så kände de sig nog väldigt träffande att allt stämde in exakt på dem och någon har fått ner det svart på vitt

It's a cat's world… adjust! :)

Annons:
Myzakatt
10/30/11, 10:04 AM
#14

Kränkande har jag nog svårt att se den som Skrattande

Upp till toppen
Annons: