Annons:
Etikettkattprat
Läst 1472 ggr
cillaroten
10/20/11, 3:30 PM

En liten varning!

Jag fick ett samtal från en mycket trevlig man härom kvällen. Jag har två 10 veckors siamespojkar till salu och han var mycket intresserad av en av dom. Han verkade mycket seriös och efter att jag har haft en del skumma folk som hört av sig så kändes detta riktigt bra. Vi skulle presis bestämma om när han skulle komma och titta på dom för att välja vilken han ville ha,då det kom fram att han ville ha den till avel, till sin hona,som var helt utan papper!!!

Jag förklarade att detta inte var intressant och det blev en del disskusioner runt detta. När han förstod att jag inte skulle sälja under dessa omständigheter så ändrade han sig. Han hade fastnat så mycket för dessa gossar att han ville köpa en ändå och ha den endast till sällskap. Jag anade hur jag skulle testa om detta var sant,och erbjöd mig att kastrera innan leverans. Detta var naturligtvis inte intressant och samtalet avslutades.

Ville dela med mig av detta om han ringer till någon annan,efter vårt samtal så kanske han inte nämner sina "avelsplaner"

Mannen ringde från skyddat nr och talade "i mina skånska öron" rikssvenska.

Annons:
Missannas
10/20/11, 5:30 PM
#1

Det kanske är samma person som annonserat två gånger här om att låna avelshane till sin huskatt. Synd att han inte vill ta åt sig den informationen som ges och kastrera sin katt.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

SacredSouls
10/21/11, 12:15 PM
#2

Usj Rynkar på näsan

Tusen takk for at du legger ut en advarsel.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Zakira
10/21/11, 1:34 PM
#3

Vilka människor det finns! Tur att det kom fram innan du hann sälja någon av dem.

Upp till toppen
Annons: