Annons:
Etiketthobby
Läst 2169 ggr
Sussi89
10/11/11, 12:57 PM

Ny kamera= massa kattbilder :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har precis köpt en ny kamera, en Nikon D70. Så har övat genom att ta massor med kort på katterna :) Så tänkte visa upp några av dom.

Tog först med Carl Philip ut

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Annons:
Sussi89
10/11/11, 12:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
10/11/11, 12:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
10/11/11, 1:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Idag fick även Björne hänga med ut en sväng :)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
10/11/11, 1:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
10/11/11, 1:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
10/11/11, 1:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Min första bild jag tog med kameran blev på Björnelina

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Annons:
Sussi89
10/11/11, 1:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Och så blev det en bild på myskatten Sammi och hennes gröna favorit filt :)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Denna kommentar har tagits bort.
Sussi89
10/11/11, 1:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Glömde lägga in denna bilden på Carl Philip, tog den i morse innan vi gick upp.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

amandahurtigh
10/11/11, 1:20 PM
#10

SötnosarKyss

Jag skulle också behöva köpa en systemkamera. Det blir så mycket roligare att fota då!Skrattande Fina bilder!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Sussi89
10/11/11, 1:36 PM
#11

Jaa! Bästa köpet på länge! Har alltid haft vanliga digitalkamera, men lyckas ju nästan aldrig någon bra bild :/

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

joppmoll
10/11/11, 1:47 PM
#12

Vilka jättesöta kissar Kyss

kalindas
10/11/11, 2:16 PM
#13

Jättefina bilder!

/Elisa

Annons:
cillaroten
10/11/11, 2:21 PM
#14

Så härliga foto, på jättefina katter!!!

Är den enkel att använda? Är också sugen på en ny kamera.

Sussi89
10/11/11, 2:48 PM
#15

TACK!! :)

#14 Jo än så länge har den varit lättt att använda, men känner att jag har mycket att lära ändå för at få lite mer kontroll över den. Känns som om den har kontroll över mig nu :P

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

hannele44
10/11/11, 3:04 PM
#16

Fina bilder…

[figgelina64]
10/11/11, 5:44 PM
#17

Visst är det underbart härligt och kuligt med en bättre kamera och så fina bilderna är!

Till min första kull med kattungar investerade jag oxå i en ny kamera och fantastiskt vilken skillnad det är:-)

Jättefina katter och bilderGlad

GunillaSverkersson
10/11/11, 9:02 PM
#18

Fina bilder på fina katterGlad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Missannas
10/11/11, 9:25 PM
#19

Jättefina bilder!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Lejonhjarta
10/11/11, 11:47 PM
#20

Underbara bilder!

Vad för kamera har du köpt? Måste åxå köpa en kamera men har inte råd med någon ny.Rynkar på näsan

Annons:
[lisme]
10/12/11, 12:14 AM
#21

Så fine bilder av de flotte kattene! Det er absolutt mest moro å ta bilder med et godt kamera, og jeg er veldig glad i vår Nikon Glad

Siameshona
10/12/11, 7:53 AM
#22

Jättefina kort på stiliga modeller. Härlig höstpromenad!

Attacks
10/12/11, 1:33 PM
#23

Så fine bilder :-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Sussi89
10/12/11, 4:14 PM
#24

Tusen tack!! :)

#20 det är en Nikon D70. Nje förstår om man inte har råd. Dom är inte direkt billiga. Fick lite exta inkomst denna månaden och passa då på att köpa en liten present till mig själv och sambon :) Har väntat läänge på att få råd :/

Kolla på tradera kanske? där kan man ju hitta i väldigt fint skick och lite bättre pris än helt ny :)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Upp till toppen
Annons: