Annons:
Etikettkattprat
Läst 3000 ggr
Liljekatten
10/9/11, 1:36 PM

Grabbarnas favvo-leksaker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade sedan innan en Cat it play circuit som Sigge verkligen gillade att leka med. Köpte häromdagen en speed circuit som jag byggde ihop med den andra och Sigge är galen i denna! Bollen blinkar när katten rör vid den och detta triggar igång leklusten rejält. Helt klart Sigges favoritleksak just nu. Glad

Annons:
Liljekatten
10/9/11, 1:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Rolig sak detta!

Liljekatten
10/9/11, 1:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hur får man tag på den där blinkande saken?

Liljekatten
10/9/11, 1:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Sen har vi knäppisen Charlie. Hans favorit är en liten röd plastpinne som har lite vit päls i ena änden. Det roliga med Charlie är att han tar den pälsiga änden i munnen, men är totalt koncentrerad på den andra änden. Och så fort han rör sig så rör sig ju givetvis den andra änden på pinnen och så börjar han jaga den i 120 km/h genom huset. Han ser verkligen tokig ut då han kommer springande med pinnen rakt ut från munnen och försöker få tag på änden på pinnen. Ett ganska hopplöst företag får man ju säga. Skrattande Han är ju så snabb så det finns inte en chans att man hinner fotografera honom när han rusar runt. Har försökt att filma honom, men inte heller det lyckas. Här kommer några bilder på galningen.

Liljekatten
10/9/11, 1:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Totalt fokuserad på den andra änden av pinnen. Skrattande

Liljekatten
10/9/11, 1:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hur ska jag få fatt i den? Obestämd

Liljekatten
10/9/11, 1:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Kanske så här?

Annons:
Liljekatten
10/9/11, 1:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Verkar inte funka…

Liljekatten
10/9/11, 1:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Charlie är en ständig källa till galna upptåg här hemma och många skratt får man pga honom. Sötaste killen!

kalindas
10/9/11, 3:03 PM
#9

Finingar! Kyss

/Elisa

FridaSkov
10/9/11, 3:22 PM
#10

Charlie är så snygg Kyss

Kul att man kan bygga ihop dem! Jag har en play circuit men det är bara kattungarna som leker med den.. Har funderat på en speed circuit men är rädd att det blir likadant med den. Fast den är ju inte så dyr.. Får fundera på saken Tungan ute

Liljekatten
10/9/11, 4:43 PM
#11

#10 Man kan tydligen köpa den blinkande bollen separat. Det kanske skulle liva upp din play circuit lite. Flört

Liljekatten
10/9/11, 4:43 PM
#12

Vad har era katter för favoriter? Sätt gärna in bilder här.

amandahurtigh
10/9/11, 5:46 PM
#13

#7 Söt han är! och rolig Skrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Annons:
SacredSouls
10/9/11, 11:05 PM
#14

Skrattande Hahaha! Å jeg kan se for meg Charlie springe rundt etter enden.Det må du få til på film.

Jeg må kjøpe den cat it serien forstår jeg nå. Har hatt lyst til det så lenge for de ser så morsomme ut. Har du den automaten også?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Siameshona
10/10/11, 9:08 AM
#15

Ha.ha. vilken rolig kille CharlieSkrattande jag köpte ju oxå en sån där bana. Det letes 1.a dagen, sen har de inte ens tittat på den..otacksamma skrällen!!

Liljekatten
10/10/11, 10:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

#14 Haha, det är omöjligt att fånga Charlie på film med sin pinne. Han är för snabb! Skrattande

Ja, jag har foderautomaten också. Det är toppen att ge godis i så får de nåt att göra en stund. Den måste också vara alldeles toppen om man har en katt som hetsäter. Det tar ju en stund innan de pillat ut maten/godiset ur den. Oftast sitter en katt och petar ner maten och några andra står under och äter upp det som ramlar.Tungan ute En nackdel med den: Den saknar lock och Sigge stoppade ju huvudet i uppifrån direkt och åt. Han är ju inte dum. Så jag fick klippa till ett eget lock av en glassburk.

SacredSouls
10/10/11, 11:13 AM
#17

#16 HahaSkrattande Ja, det er jo tross alt smarte katter vi har. Da må man nok finne et lokk som kan passe.

Jeg har sett at de har mye av denne serien på supercat,men vet ikke om de sender til Norge. Jeg får sende de en mail å høre.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lillatassen
10/10/11, 11:19 AM
#18

Haha, vad söt Charlie är med pinnen! #6 Skrattande Jag måste verkligen ta och skaffa fler roliga leksaker känner jag! :)

Piripiripascal
10/10/11, 12:42 PM
#19

Vad gulliga de är med sina lekar!Min OSH hane har en fetish gällande Cashmirtröjor,tjusigt ska det vara!Han snor dem ur husses garderob o släpar runt på dem o försöker gömma sig bakom en gardin eller annat så han kan mysa med den i smyg. Han äter inte på dem utan bär stolt runt dem o gosar in sig i dem!sedan är det SIA damen som helst vill apportera hårsnoddar o små pälsbollar. OSH killen leker också ofta med barnens gosedjur,ju större desto bättre ,han bär dem,kastar upp dem i luften o brottas med dem!men absoluta favvoleken verkar ändå vara kurragömma antingen med ngn av oss eller varandra!

Lejonhjarta
10/10/11, 9:33 PM
#20

Sötisarna, men Charlie e ju en liten söt knasgök! Så koncentrerad han e på pinnen!! ASG! Skrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: