Annons:
Etiketthumor
Läst 2639 ggr
Nilla
2011-10-05 07:25

Vill vara katt...

Riktigt så här långt har jag inte gått i min besatthet av katter. Har du? Skrattande

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article13726974.ab

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
SacredSouls
2011-10-05 07:45
#1

Å herregud. Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte her. Dette var virkelig helt ekstremt Förvånad

Var nesten for utrolig til å være sant. Kanskje det bare er en spøk eller at de bedriver et veldig spesiellt "rollespill"Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

cillaroten
2011-10-05 07:57
#2

Förvånad Tror att det är lika bra att jag avstår att kommentera…..Cool

kalindas
2011-10-05 08:15
#3

Ok, jag lekte djur när jag var liten. Lekte mycket djur och aldrig människa.
MEN DET GICK ÖVER!!!
Vet inte om man ska skratta eller gråta…
Går hon på kattlåda också?

/Elisa

Siameshona
2011-10-05 08:35
#4

#3 LådanSkrattande

prodigy
2011-10-05 08:40
#5

Funderade också på lådan! Skrattande

Liljekatten
2011-10-05 08:52
#6

Hahaha! Skrattande

Annons:
embla2
2011-10-05 09:50
#7

Asg jag tittade på hela programmet. Tyckte mest det var pinsamt…Att hon vågade ställa upp i programmet..Man kan ju undra vad folk runt omkring tänker dvs släkt och vänner..Kanske hela släkten är lika. Sitter på golvet och leker med små möss…hahahaFörvånad

Lillatassen
2011-10-05 10:47
#8

Ja, hon gick ju runt och kurrade, jamade och utförde diverse kattljud när hon var ute och handlade i gårdagens avsnitt.. hehe.. Spännande människor på Outsiders, minst sagt.. :)

Rokkur
2011-10-05 14:27
#9

Oj! Förvånad Finner inga ord förutom…. OJ!Förvånad Säger som Embla, det var ju mest pinsamt att titta på!

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

kalindas
2011-10-05 15:16
#10

Här nedan är länken till hela programmet.

http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s09e01?origin=program

De "riktiga" Furries är det bara när de har dräkten på sig.

Men hon har gått längre, hon tror att hon är en katt. Hon uppför sig som jag gjorde när jag lekte katt när jag var barn. Skillnaden är att hon inte slutat leka…

Det var förresten en rolig kommentar i programmet.

"Precis som katterna gillar X att vara på golvet!"

Hur många katter gillar att vara på golvet känner ni? Flört

/Elisa

[nollottan]
2011-10-05 18:21
#11

osmakligt

Zakira
2011-10-05 18:44
#12

såg också (nästan) hela programmet, vilken människa! Man tycker ju att det borde försvunnit vid henned ålder. Fascinerande, nån slags diagnos eller bara för uppmärksamheten?

Missannas
2011-10-05 18:54
#13

Oj det var speciellt! Skrattande Tycker människor får vara hur knasiga de vill så länge de inte skadar sig själv eller någon annan med sina knasigheter, men någon diagnos är det nog i botten gissar jag.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
SacredSouls
2011-10-05 21:07
#14

Skrattande Uff jeg ler av dette enda jeg. Det var virkelig spesiellt og jeg tror ikke jeg har lyst til å se hele programmet  Tungan ute

Jeg visste ikke at dette hadde et navn.. furries..Haha, da har jeg lært meg noe nytt i dag.

På det korte klippet synes jeg "honan" ser litt dominerende ut Cool

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
2011-10-05 21:27
#15

#14
Tror inte man kan räkna henne till en av de såkallade "Furries" de klär ut sig och anser sig ha en andra identitet.

Denna tjej tror hon är katt alltid.

Nu skadar hon ju ingen. Men man undrar ju hur hon funkar. Obestämd

/Elisa

Sussi89
2011-10-06 00:11
#16

Såg programmet på outsiders igår! Mycket pinsamt!

Men sen undrar jag lite hur hon tänkte när hon berättade hur katter är. Hon sa bla att hon äter på golvet för att katter älskar att vara på marken(?) Min katter vill vara så högt upp det bara går! Men kanske tur att hon inte vet det, annars hade hon väl börjat klättra upp på möblerna!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Nilla
2011-10-06 07:02
#17

Varför har hon inga katter? Hon borde vilja leva tillsammans med dem och inte människor. Nej, det känns som ett rollspel som gått över gränsen. Undrar hur hennes barndom har varit?

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Sussi89
2011-10-06 18:19
#18

#17 jag tyckte hon sa att hon inte gillade riktiga katter, dom bara satt i ett hörn och stirrade på henne!  Hahaa kan jag förstå att dom gjorde :P

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Wilycats
2011-10-06 18:32
#19

Jag dömer inte, alla får leva som de vill, och hon skadar ju som sagt ingen. Samt så är hon, och alla de andra i dokumentären, väldigt modiga för att de lever som de vill och vågar vara annorlunda! Glad

Outsiders hade dock blandat ihop några begrepp och enligt katt-tjejen var de en del andra fel också. Hittade hennes blogg där hon förklarar saker lite bättre :

blog.panterdjuret.nu

Nilla
2011-10-06 19:51
#20

#19 Tack. Intressant. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: