Annons:
Etikettkattprat
Läst 949 ggr
[figgelina64]
2011-10-02 22:50

Då var vi hemma från en fantastisk helg i Moss!!

Och alla mina katter, ja förutom att Aquilino inte längre är min utan Emelies:-) har fått fantastikt fin kritk. Q blev nominerad under lördagen men det stod en jämn kamp mellan honom och en Orientalhane som oxå var riktigt snygg:-)

Aquilino vann allas hjärta och många var och rykte i honom, men tyvärr så var det försent då han funnit sitt hem och sambo i Emelie<3

Även Arizona fick otroligt fin kritik, men då hon är lite senare än de anndra behöver hon mer tid att växa till sig, men även honn vann mångas <3:an!!

Så träffade vi Janne och Henning från Millamen´s så fantastiskt roligt och trevligt med många härliga skratt, tack båda två för en underbart härlig utställningshel, hoppas ni kommer till Skövde till våren, husrum finns…VÄlkomna!!!

Med sig hade dem sin vackra blåa orientalhona och så ders lilal så nydeliga orientalhona ja, vad kan man säga grattis till en underbart vacker tjej och hur det gick för henne tänker jag inte skvallra om:-))

jagär mycket glad åt mina katter och att dem spann sig igenom och bara älskade hela utställningen, dåär det roligt att vara kattägare!!!

Annons:
SacredSouls
2011-10-03 14:24
#1

Glad Så koselig å høre at dere hadde en så velykket utstillings helg. Man blir jo så stolt når ens bebiser sjarmerer andre.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Milamen`s
2011-10-04 06:17
#2

Det var en kjempekoselig helg i Moss, jeg hadde gledet meg lenge til at vi endelig skulle møtesGlad

Kjære Lisa du er så snill og vakkert menneske med omsorg for

alle rundt deg, jeg er heldig som har fått lov til å bli kjent med deg

og dine vakkre katterGladDet var heller ingen tvil at vi bærer på

samme linjene på kattene våre,  likheten så vi jo begge toSkrattande

Gleder meg til å følge de videre og til at vi møtes igjen.

Klem Janne

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

Spotless
2011-10-04 08:57
#3

Grattis till Qs titel och till fina bedömningar. Vad roligt att de två nybörjarna tog det hela med ro.

Upp till toppen
Annons: