Annons:
Etikettutställning
Läst 1520 ggr
Lillatassen
10/2/11, 7:10 PM

Ädelkattens utst. i Västra Frölunda 3-4dec 2011

Nu är det dags att börja ställa ut lite har jag kommit fram till! :)

Vi börjar med att åka till Göteborg med våran SIA b, Arnold (S*Mina Drömmars Albert Einstein). Första utställningen för min del, om vi nu inte får några förhinder (som sist gång vi hade tänkt ställa ut), så väldigt spännande!

Vilka fler ska dit? (:

Annons:
jillan
10/2/11, 7:33 PM
#1

Ska komma & titta tror jag. Jag måste ställa ut utomlands o ta sista certet för int. Premier! Jättetråkigt att inte kunna ställa ut.

Lillatassen
10/2/11, 8:23 PM
#2

#1 Ja det förstår jag, men du gör helt rätt i att åka dit för att kika :)

[nollottan]
10/3/11, 6:22 PM
#3

Avgiften är betald så jag hoppas på att dyka upp :-) med min balineshane Ziggy

[figgelina64]
10/3/11, 8:55 PM
#4

Och jag dyker upp på lördagen med min röda orientalhane Q & OLH Arizona:-)

Har ingen Balines med mig denna gång, känns lite tråkigt men Hugo är lite för rund och får vänta till efter julhelgerna<3

Lillatassen
10/4/11, 4:32 PM
#5

Vad skoj, betalade avgiften idag och har skickat in lapparna, så på lördag dyker vi upp där :)

[nollottan]
10/5/11, 10:19 AM
#6

4# du får gärna gosa med min Balines, han har ju släktband med dina  :-)

ska bli kul att få träffas :-)

Annons:
[figgelina64]
10/5/11, 12:10 PM
#7

Haha, det gör jag gärna och är det en från Coral Reef´s?

Lillatassen
10/15/11, 8:17 AM
#8

Nu fick jag tyvärr byta dag till 4e istället, då vi har omtenta i skolan den 3e och jag fortfarande inte fått svar på hur det gick för mig på tentan. Men vågar inte riskera att det inte blir någon utställning över huvudtaget så vi satsar på söndagens utställning istället. Tråkigt att missa alla som ställer ut på lördag, men förhoppningsvis kommer det någon på söndag som kan "hjälpa" oss om vi har frågor :)

[nollottan]
11/1/11, 12:14 AM
#9

7# din Maxen är farfar till min balineshane :-)

Mockfjardingen
11/1/11, 6:03 PM
#10

Jag kommer att vara där båda dagarna eftersom det är min klubb som har utställningen. Ska ställa ut på söndagen.

[figgelina64]
11/1/11, 8:00 PM
#11

Skall bli jättekul att träffa er alla och se vilka ni är och säkert säger vi "men det är ju du!!Skrattande

Upp till toppen
Annons: