Annons:
Etikettfotogalleri
Läst 1397 ggr
Attacks
9/29/11, 8:51 PM

Guttene mine

Som er blitt bestiser Kyss

Nå er Omar en slik katt som ikke vet hva sint og sur er for noe. Han har ikke tid. For tro meg Leo har prøvd å få blikkontakt med han flere ganger for å "ta han",men Omar vimser rundt som en glad litt middels dum-snill hund og har ikke tid Skrattande

Så da ble dem gode venner i stedet. Omar har ikke murret en eneste gang siden han kom her.

Jeg er så glad i de 2 pene guttene mine. Her kommer Leo i farger,Omar i sepia, og noen felles.

Omar :

Tasser :

Passer på Pearl:

Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
kalindas
9/29/11, 9:03 PM
#1

Kyss

/Elisa

SacredSouls
9/29/11, 9:05 PM
#2

KyssKyss ÅÅÅ Kjempefine bilder av gutta dine.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Missannas
9/29/11, 9:25 PM
#3

Otroligt fina!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Fielie
9/29/11, 9:29 PM
#4

Kyss

MalinL
9/29/11, 9:48 PM
#5

Så vackra!

Broddans
9/29/11, 10:13 PM
#6

Vilka snyggingar!!!!

Annons:
flis
9/29/11, 10:32 PM
#7

Fina bilder och vackra katter. Omar har nästan mänskligt kattutseende. Kyss

[lisme]
9/29/11, 10:35 PM
#8

Flotte bilder av flotte gutter! Men Leo er min favoritt Kyss

Siameshona
9/30/11, 9:59 AM
#9

Vilka fina kompisar!!!Kyss

Lillatassen
9/30/11, 10:31 AM
#10

Härliga bilder, älskar bilden där Omar har tassen som en vis man :)

berthagenn
9/30/11, 10:39 AM
#11

Kyss

Casanova
9/30/11, 2:30 PM
#12

JättefinaGlad

Attacks
9/30/11, 7:00 PM
#13

Tusen takk :-)

Leo og Omar er så utrolig forskjellige.Det den ene mangler,har den andre.

Leo har best øyenfarge,best hode og størrelse . ( Jeg liker store hannkatter). Omar har best øyenform,profil og eleganse. Så hadde dem vært gutt og jente,hadde dem utfyllet hverandre veldig fint.

Dem er veldig ulike i væremåten også. Omar er lett på foten,kvikk og full av fantestreker,mens Leo høres ut som en brygger-hest der han tramper av gårde,og alt går i veldig slow motion for han har så god tid Skrattande

Omar elsker å frisere hår,mens Leo har en fetish for fingrer og tær på mennesker,selv om ingen av dem egentlig får lov å holde på med de der hobbyene Tungan ute

Får håpe der dukker opp noen Omar døtre i fremtiden,som kan krysses med Leo,så får vi se Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
amandahurtigh
10/3/11, 2:24 PM
#14

Fina pojkar.
Jag älskar kanelbicolor, så Omar är min favorit.
Så underbart fin!Kyss

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Maria29
10/3/11, 2:31 PM
#15

Så himmla vackra katter (gud vad snygg Omar är)! Kyss

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Attacks
10/3/11, 7:01 PM
#16

Tusen takk Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

siamlove
10/12/11, 10:04 PM
#17

Kan virkelig to fertile hannkatter som ikke er vokst opp sammen, være venner, med fertile hunnkatter i nærheten?Eller er de bare like himmelsk snille som de er vakre?Oskyldig

Helenaf76
10/13/11, 10:36 AM
#18

Så underbart vackra de är!!! Kyss

Attacks
10/13/11, 10:52 AM
#19

Takk :-))

#17 Ja,det går jo fint Glad

MEN, slett ikke alle voksne som ikke har vokst opp sammen fungerer godt sammen,uansett kjønn.

Jeg vet mange som vender 2 hannkatter gradvis sammen,men dem bor ikke sammen med fertile hunnkatter ofte. Er derfor dem går så godt sammen.

Nå er jo Leo blitt helt "kastrat",men han var ikke det da Omar kom. Dette er ikke Leo sin fortjeneste. Han er veldig snill,men snillere enn Omar kan ingen hannkatt bli. Men Omar har alltid vært spesiell og ekstra god.Kyss Det har dem som har har sett og fulgt med i hans oppvekst hos oppdretter. Omar påvirker alle rundt seg med sin ubekymrede snille personlighet.Han gidder ikke fres og pes,og da gidder ikke dem rundt han det heller.  Han er mer  hund enn katt. Jeg er så glad han bor hos meg.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Upp till toppen
Annons: