Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1730 ggr
SunnaLiv
9/23/11, 3:40 PM

SE*SunnaSouls bebisar 9 veckor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tiden bara rinner iväg och det snabbt!

Bebisarna rusar numera runt i hela lägenheten,favvis stället är vardagsrummet med alla kuddar o gardiner att hänga i.

Baldet är en riktigt pratkvarn och likaså Saga, Freyja har den lite ljusare rösten o inte lika gnällig.Tror det ärvt mamma Sookies gälla sköna stämma :*

Freyja är fortfarande till salu,medans Balder och Saga är tingade och kommer flytta tillsammans.

Först ut har vi vackra vackra Freyja som ärtv mycket av sin fina far,djupt blå ögon och ser riktigt lovande ut (tycker jag) för nån som skulle vara intresserad utav avel eller utställning kanske.

www.sunnasouls.blogspot.com

De är efter

Far: SE*Bomsica´s Rooibos Wimbledon SIA e

Mor: SE*SunnaSouls Shaktis Luminous Love SIA f

Kattungarna är PRA fria

Freyja SIA f ( brunsköldpaddsmaskad ( tillgänglig)

Annons:
SunnaLiv
9/23/11, 3:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sen har vi Saga skönheten,En riktigt äventyrare och upptäckare och inte rädd för något!

Saga SIA f (tingad)

SunnaLiv
9/23/11, 3:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

O sist men störst

Skönheten och charmiga Balder, som hörs över hela lägenheten när han pratar.Kommer nog bli en stor skön kille han :*

Balder SIA n (tingad)

Maxima06
9/23/11, 3:52 PM
#3

Freya är min favvis Kyss önskar att jag hade plats för en liten till!

SunnaLiv
9/23/11, 4:00 PM
#4

jao hon e lite av en favvis här hemma,dels för att hon har otroligt skön personlighet och alltid söker upp en spinnandes :* o så ser hon ju så söt ut me sin mjölkfläck där ;)

berthagenn
9/23/11, 4:05 PM
#5

Livsfarligt för mig att vistas här… Ihhhhh, freihja är ju BEDÅRANDE!!!!!!!!!!KyssKyss

tuska
9/23/11, 4:35 PM
#6

 Freihja blev oxå min favoritKyss

Annons:
SacredSouls
9/23/11, 4:48 PM
#7

KyssKyss Freyja er bare så vidunderlig.Jeg døøøør!!  Jeg kunne virkelig ønske jeg hadde hatt plass til en til paddesnuppe her.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

cillaroten
9/23/11, 5:07 PM
#8

Klistrar in en storKyss till lilla Freyja här med!!! Hon var det sötaste jag sett på länge!!!

/Cilla

Lillatassen
9/23/11, 5:54 PM
#9

Åååh men snälla va söta, men lilla Freyja *oooooh* Kyss

Spotless
9/23/11, 6:33 PM
#10

De ser ljuvliga ut.

[lisme]
9/23/11, 7:00 PM
#11

Hvorfor i all verden holder jeg på med langhår?!? Freyja er bare den skjønneste jenta jeg har sett på lenge! Kyss

Attacks
9/23/11, 10:25 PM
#12

Freyja!!!! Henger meg med i beundrerskarenKyss

Jeg kan ikke forstå at hun ikke er solgt for lenge siden, og aller mest at du ikke beholder henne. Hadde gjerne kommet å kattenappet henne:-))

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Liljekatten
9/23/11, 11:07 PM
#13

Hade jag inte redan hennes moster här så hade Freyja fått flytta hem till morfar Sigge. Hon är ljuvlig! Kyss

Annons:
SunnaLiv
9/24/11, 9:07 AM
#14

#12 ja har inte riktigt försökt sälja henne tills nu då ja känner det e så svårt att skiljas från henne Kyss hade helst av allt velat behålla henne,men snart om 5 v e det beräknat för ett litet människoliv me och vet inte hur mycket tid jag kommer kunna avsätta åt denna lilla charmiga tös, som det e nu går jag ju o pussar o kelar me dem alla dagar i ända hihi, för de är ju heeelt bedårande alla mina små troll (kanske moderskänslor där me)

Åhh inte bra att ha kull när man är gravid! man vill inte skiljas från dem alls!!!

mjau74
9/24/11, 9:16 AM
#15

Veldig fint kull. Freyja er helt fantastisk vakker!Kyss

Attacks
9/25/11, 5:23 PM
#16

Åh, det hadde jeg glemt,familieforøkelsen på 2 ben Glad

Da tror jeg rett og slett Freyja må bo hos meg og Line annenhver uke Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Upp till toppen
Annons: