Annons:
Etiketttillsalu
Läst 2904 ggr
Attacks
9/22/11, 6:15 PM

Bursdagsbebiser ventes i November 2011

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi venter sannsylig famileforøkelse i midten av november. Kyss

Det tok ikke mange dagene før "prinsessen som ingen kunne måbinde" lot seg sjarmere. Forrige gang hun løp var 5 mnd før Tungan ute

Foreldrene : Disco Dancer OSH d 24 & (N)Attack's Pearls of Passion OSH f22

Stamtavle : http://attackscattery.blogspot.com/p/plans.html

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
amandahurtigh
9/22/11, 6:24 PM
#1

SpännandeSkrattande
Lycka till!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Sussi89
9/22/11, 6:55 PM
#2

Ojojoj det blir nog fina ungar!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Zakira
9/22/11, 9:16 PM
#3

oj oj oj, det kommer nog att bli jättefina ungar!

Milamen`s
9/22/11, 9:49 PM
#4

Lykke til Glad

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

Fielie
9/22/11, 10:24 PM
#5

lycka till

siamlove
9/22/11, 11:31 PM
#6

Det synes at du planlegger dine kull nøye.Flink til og matche kattene mener jeg Lykke til.Jeg liker ditt avelsarbeid.Stå på.Glad

Annons:
prodigy
9/23/11, 2:06 PM
#7

Blir spännande att se vad det blir för små pluttar av dessa två! Älskar hanens uttryck!

SacredSouls
9/23/11, 4:49 PM
#8

Dette blir morsomt. Nå kommer det en haug med rødt SkrattandeKyss

Masse lykke til Veena.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lillatassen
9/23/11, 5:56 PM
#9

Lycka till!! Ser ut att vara en superbra match! :)

[lisme]
9/23/11, 7:02 PM
#10

Lykke til! Det finnes vel ingen bedre bursdagsgave enn et kull med kattunger Tungan ute

Attacks
9/23/11, 10:30 PM
#11

Tusen takk alle Kyss

Jeg er så spent,og selv om det er stor sjans for mye rødt her,så håper jo jeg på mange paddiser og en ikke-rød gutt om alt går som det skal - med mønster så klart :-))

#6 Tusen takk. Det er noen ganger fryktelig vanskelig å planlegge,men jeg gjør aldri en kombinasjon der jeg ikke har planer om å beholde noe. Det er jo ikke alltid det blir sånn,men jeg gjør aldri et kull "bare for morro skyld".  Stakkars Pearl ble Disco sin C plan . Men planer er til for å endres, også siden søsteren til Pearl vandret over regnbuebroen på sensommeren. Det er nesten den kombinasjonen jeg ønsket meg ihvertfall, og siden jeg tror Disco egentlig er solid rød,så blir dette fint,siden Pearl er mønstret og jeg elsker mønster Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Attacks
10/13/11, 11:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Magen vokser Kyss

Nå er det bare 4 uker igjen,og man begynte å se mage allerede etter 3 uker. Det betyr så klart ikke at det blir et stort kull,men jeg har en følelse for at det blir det. Mamman fikk store kull,så sjansen er der.

Pearl trives med sin mage,men hun er en drektig dame med nykker Skrattande Alltid sulten og går til og med i søppla å stjeler tomme kattematbokser ( våtmat). I går måtte jeg løpe etter henne for å ta fra henne det hun hadde stjelt 4 ganger før jeg måtte på jobb,så da tok jeg å kastet ut søppelposen samtidig. Man skulle tro katter blir redde når man løper etter dem(men ikke Pearl),men jeg måtte prøve å redde gulvet, at det ikke ble oppskrapet av "fangsten" hennes. Pearl ble nebbete hun og kjeftet med sin lyse stemme da hun ikke fikk lov å bære rundt på det hun anså som sitt. Som kompremiss fikk hun mer våtmat Tungan ute

Hun er skjønn da, sin mamma opp av dage når det kommer til ramp,tull og tøys. Håper hun blir like flink mamma også.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

kalindas
10/13/11, 11:17 AM
#13

Fin hon är! Kyss

/Elisa

Annons:
Attacks
11/10/11, 7:36 PM
#14

Her har det kommet 5 nye familiemedlemmer.

Det ser ut til at det er 3 gutter og 2 jenter.

3 orientalere og 2 siamesere.

Rød,sort og sortspottet - musene er foreløpig hvite Kyss

Jeg kommer tilbake med bilder senere, man er så hønemor i starten og vil se til at alt er ok :-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

GunillaSverkersson
11/10/11, 7:44 PM
#15

GladGrtattis vad spännande att se bilder senare

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

SacredSouls
11/10/11, 7:45 PM
#16

Kyss Grattis til de små. Er spent på hvordan lille Line ser ut jegSkrattande

(lille Line er navnet jeg har gitt til en av de to SIA bebisene)

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
11/10/11, 8:17 PM
#17

Hahaha, lilla Line var det ja :-)

Grattis till bebisarna!

kalindas
11/10/11, 8:21 PM
#18

Grattis!

/Elisa

amandahurtigh
11/10/11, 8:21 PM
#19

Så roligt att de små sötnosarna äntligen kom!Kyss
Ska bli kul att se bilderna sen och följa deras uppväxtSkrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Missannas
11/11/11, 5:52 PM
#20

Grattis till bebisarna!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
Attacks
11/11/11, 6:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Tusen takk Glad

#16 Hvis der blir en rød og du tar henne med deg hjem,skal du til og med få LilleLine på stamtavlen Tungan ute

Her har vi hatt et grusomt døgn. Det var ikke bebisene jeg trengte å bekymre meg for,men mamma Pearl. Fødselen var hard da hun hadde svake veer,men alle kom seg ut til slutt.

Alt gikk fint og hun satt seg seriøst inn i mammarollen og spiste godt. På 1 døgn snur alt seg på hodet. Hun orker ikke vaske seg selv, orker ikke vaske bebiser og eier ikke matlyst. Men hun prøver å amme bebisene sine likevel.

Jeg syns dem hadde gått opp så lite at jeg begynte å gi dem litt ekstra,da ser jeg Pearl er alvorlig syk. På veldig kort tid blir hun veldig dehydrert og jeg syns hun  blør vel mye bak, mer enn normalt,men man ser så lite til det,normalt sett når dem er flinke med hygienen.

Noe er nødt å være galt med livmoren - og ene dyrlegen kommer innom meg etter barnehage levering av barna. Hun har høy feber og etter litt frem og tilbake blir vi enige om at hun tas med ut på vet kontoret for oppvæsking. Det må hun få før dem tør i det hele tatt å operere. Så skal hun kastreres senere på om det er livmorsproblemer - det så ikke noe greit ut,så hun ville vente til mannen også kom hjem.

Kl 13 ringer hun og sier dem ser masse væske i buken og gir Pearl 50/50 % sjanse. Er livmoren revnet kan det gå fryktelig galt. Dem starter operasjonen og tiden med venting føles som mange dager - det går så sent, og jeg er litt redd når telefonen omsider ringer.

MEN lykken stod på vår side i dagKyss. Den hadde ikke revnet,men det var den merkeligste og styggeste livmoren dem hadde sett på lenge.Alt var bare geleaktig. Så hvordan de 5 bebisene i det hele tatt har overlevd  er jo et mysterium i seg selv.

Hun ligger fortsatt på væskedrypp men kommer snart hjem. Da skal vi hjelpe hverandre hun og jeg og samarbeide med de 5 viljesterke bebisene hennes. De er sultne bebisene hennes. 2 av dem slukte unna nesten 5 ml melk under forrige måltid. Dem får så mye dem vil ha,så lenge dem suger det ut selv Glad

Her er et bilde fra fra i går. Bebisene er blitt badet og er nå rene og pene nå. Nå blir dem nok ikke skitne igjen,for nå kommer mamma-Pearl hjem og orker å vaske seg selv og bebisene igjen.

Nå håper jeg healingen går raskt og smertefritt,så skal vi kose oss med kastrat-Pearl i 3-4 mnd,innen hun flytter til Major. Både hun og bebisene blir nå satt på antibiotika,for gudene må vite hvordan dem har levt inni magen de siste dagene i en geleklump full av basselusker.

Her kommer en sniktitt :

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

kalindas
11/11/11, 6:16 PM
#22

Det var en riktig pers vackra Pearl fick gå igenom! Förvånad

Skönt att livmodern inte hade spruckigt. Hoppas hon piggnar till fort och kan ta hand om sina fina bebisar. Kyss

/Elisa

[lisme]
11/11/11, 6:32 PM
#23

Stakkars Pearl, hun har virkelig hatt en tøff opplevelse! Godt at det ikke var for seint for henne…… Håper at alt stabiliserer seg nå og at resten av kattungetiden går uten mer drama.

Gratulerer med nytt kull!

Attacks
11/11/11, 7:19 PM
#24

Tusen takk Glad

Ja,det er utrolig det gikk bra, og ikke minst er det en påminnelse nok en gang hvor raskt ting kan snu!! Hun har jo vært sunn og frisk i mange mange mnd. Hun hadde en pyo på våren,da forårsaket av p-piller, noe jeg nå har sluttet med å gi til alle.

Nå skulle hun ikke ha flere kull uansett,men akkurat denne livmoren hadde jeg ikke prøvd å fikse med verken alizin eller antibiotika. Håper dem tok bilder av den,men det er jo veldig fort gjort å glemme.

Nå er hun snart her Kyss Får henne levert på døren,for dyrlegen skulle forbi meg likevel - sendte han innom butikken også på vei hjem hehe, for å hente flere 5ml engangssprøyter med farget stempel som jeg har bestilt,for dem er best å suge på for de små :-))

PS : Dem får forresten vikingmelk dette kullet,magene fungerer helt supert på det og dem elsker det Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

SacredSouls
11/11/11, 7:27 PM
#25

Så deilig at du snart får henne hjem Veena. For en dramatikk dette var.(og så fort som det gikk)

Gudskjelov at de små har klart seg helt fint og at de har fått medisin.Håper Pearl kvikner til raskt,men det gjør hun sikkert også nå som det vonde er over.

OT : For en service.Veterinær som t.o.m handler for deg på vei hjem Skrattande

Kos dere masse nå når lille frøkna kommer hjem igjen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

GunillaSverkersson
11/11/11, 7:30 PM
#26

Hoppas allt fortsätter bra Glad vikingmelk?

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Attacks
11/11/11, 8:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
Attacks
11/11/11, 8:09 PM
#28

Nå er hun hjemme Kyss

Dem fant 4 halvt absorberte fostre til i ene livmorshornet Förvånad Jeg er virkelig glad for at ikke hun hadde 9 levende fullt utviklede bebiser i sin mage,hun er jo ikke en diger katt,og dem skal jo tas hånd om. Hadde hun vært 1 kg større så hadde det vært mye mer ok. Så det beviser nok en gang morslinjen lager store kull.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

amandahurtigh
11/12/11, 3:23 PM
#29

Stackars lilla Pearl, men sååå skönt att höra att det gick så pass bra ändåKyss Hoppas att allt kommer gå bra för henne med bebisarna nu.

#21 Vilka sötnosarKyss

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

alltidsiames
11/13/11, 3:12 PM
#30

Ojojoj, det var en otrevlig historia. Tack och lov så ser det ut att ha gått bra! Grattis!

MijmuPix
11/13/11, 3:35 PM
#31

Nej men HU, detta hade jag helt missat! En sån dramatik! Förvånad
Så skönt att allt gick bra till slut och att du fått hem mamma Pearl nu Veena! Hoppas att hon mår bra efter omständigheterna. Klem!

MalinL
11/13/11, 4:11 PM
#32

Har också missat detta. Vilken dramatik! Men skönt att det gick bra till slut med Pearl och ungarna.

[figgelina64]
11/13/11, 5:43 PM
#33

Lycka till med Pearl och hennes små bebisar även jag har helt missat detta, gott att dem är hungriga och äter, det kommer gå bra för erGlad

Upp till toppen
Annons: