Annons:
Etikettomplacering
Läst 3517 ggr
Broddans
9/19/11, 8:01 AM

Omplacering?

Det ringde en kvinna till mig i lördags kväll. Hon och är på jakt efter en omplaceringskatt eller en kattunge för reducerat pris. (Kanske knicksvans eller en äldre, eftersom hon ej är intresserad av varken uts. eller avel). Kvinnan har en siames på 2 år och det är en kompis till denna hon söker.

Jag fick ett jättebra intryck av henne och eftersom vi ej hade varken kattungar eller omplaceringkatter lovade jag henne att lägga ut ett inlägg här. Hon bor i Skultuna och söker en katt som inte bor allt för långt borta.

Om du känner att du har en katt som skulle passa, maila mig för telefonnummer.

Annons:
SmirreIce
9/19/11, 8:10 AM
#1

Det låter ju bra. Synd att hon redan hade en katt. Jag menar då kan hon ju inte ta en av mina Rynkar på näsan

DjupbackensJessica
9/19/11, 2:33 PM
#2

Vi har två blå-vita norska skogkatt hanar till salu, som är sex månader och jätte gosiga. Vi bor i Västerås så det är inte långt alls. Fast de är kanske fel ras…

GunillaSverkersson
9/19/11, 3:01 PM
#3

#2 Ring och frågaGlad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Broddans
9/21/11, 8:39 AM
#4

Är det någon som hört av sig? Annars vill jag bara putta upp tråden :)

[figgelina64]
10/6/11, 6:31 PM
#5

Jag har hört av mig till henne, om min lila Balineshane…

Nilla
10/6/11, 7:45 PM
#6

De som är intresserade får maila dig för telefonnumret. Jag "censurerar" lite.  Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
Dirtysue
10/20/11, 3:04 PM
#7

Hej, jag söker också en omplacerings kisse. Har en kastrerad cornish rex(Wille) på snart 1 år och har tidigare haft oriental. Om någon bor i Göteborgs området eller i närheten och har det jag söker så säg till:)

Hälst inte en för gammal katt då Wille behöver någon som kan hänga med i hans tempo :)

/Frida

Broddans
10/20/11, 9:24 PM
#8

#7 Om du läser tråden "vitfläcks familjen" så kommer vi ha 5 st omplaceringskatter såvida de blir helt friska från parasiterna! Mamma Luna och pappa Yoshi är vuxna, så är det tre ungkatter på ca 6 månader. Kazmir kommer flytta till en god vän här i Sala som har en siames från oss :)

Upp till toppen
Annons: