Annons:
Etiketttillsalu
Läst 929 ggr
[figgelina64]
9/12/11, 6:44 PM

SE* Qjou´z Aquilino 14 veckor vild!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har hemma två vilda Knoll & Tott kattungar inte trodde jag att dem skulle vara så otroligt duktiga på att hitta på allehanda bus och med vilken fart dem far genom lägenheten, tur jag bor stort!!!

Annons:
[figgelina64]
9/12/11, 6:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Och en stilla stund i förundran…eller är det bara att vila sig inför nästa race?

[figgelina64]
9/12/11, 6:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Åhnej, springer du omkring med den där kameran igen…!!!

[figgelina64]
9/12/11, 6:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Okej, men då måste jag posera lite bättre, så här kanske?

[figgelina64]
9/12/11, 6:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Eller kanske lite twisted med bakvänd fot, efter att ha rivit upp mattes säng!!!

Casanova
9/12/11, 6:56 PM
#5

Vad fin han är!

har man kattungar kan man vänta sig vad som helst.

I lördags klättrade mina sötnosar upp i yocapalmen och brött av hela toppen. Jättekul, tyckte deOskyldig men inte matte

kalindas
9/12/11, 7:04 PM
#6

Han är superfin! Kan inte förstå att han inte redan är tingad.Kyss

/Elisa

Annons:
[figgelina64]
9/12/11, 7:25 PM
#7

Tack Ing-Marie! vilka vilda bebbar du oxå har! du kan sätta toppen direkt i jorden så har du två Youccapalmer istället för enFlört

Det kanske är små silkesapor du har hemmaGladGlad

Tack Kalindas!

och inte jag heller, för han är verkligen fin i verkligheten oxå och hans SYS teckning är super och kontrasterna fantastiska då han är så mörk sen har han ett supertemperament och så otroligt vackra blå ögon som kommer bli super i färgen när han är vuxen!

Han är som Angela skriver ett riktigt kap, kanske Sysar är så ovanliga att sällskapsköparna inte förstått vilken raritet dem är?

Skall ta med honom till Moss om det finns platser kvarFlört

Spotless
9/13/11, 12:53 PM
#8

Vilken liten charmig grabb han är! Jag älskar ju vitfläckar, både mina egna CRX och kat. IV och han har en fantastiskt fin vitfläcksfördelning, bara det borde göra många intresserade. Men så ska det vara rätt intressenter också… Den här fine lille pojken kommer naturligtvis att hitta världens bästa hem när rätt spekulant dyker upp.

Hoppas du får möjligheten att ta med honom till Moss. Dåligt planerat bara att vi är i Borlänge då för det hade varit skoj att se honom.

[figgelina64]
9/13/11, 3:51 PM
#9

Tack Angela!

Aquilino är idag anmäld till Moss och jag har funderat kring honom och tror att det just är hans vitfläck det beror på då dem är ovanliga och heller inte så lätta att få köpa och få tag i för sällskapsköparen

kanske tror dem att SYSen inte är renrasig då den ser lite annorlunda ut

fast personligen skulle jag tycka det vore fantastiskt roligt att äga en som det inte finns så många av och då även ställa ut för det är ju lite "raritet" över dem och som du skrev tidigare är han ett kap då han dels är variant och har unila linjer då endast Coral Reef´s har fått låna Holliday inom långhårsavelnGlad

eller så har sällskapsköparna lite/dålig/fel kunskap om PRA dp "Lino" är testad och är bärare, vilket jag är ärlig och noga med att berätta och testet ingår i priset, men dem kanske tror att det är ngt fel på honom för detta och kanske inte förstår att det är en gen han bär på inte sjukdom

Hm, är det ovan nämnda som visar sig har vi kat IV uppfödare ngt att fundera över, för det skulle inte båda gott i vår avel…

Jaja, han är ju så otroligt supergo så han myser med oss härhemma tills "den rätte dyker upp"

amandahurtigh
9/13/11, 3:53 PM
#10

Han är så fin, han kommer säkert att hitta sitt hem snartSkrattande
Spännande det ska bli att höra vad de säger om honom i Moss.

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

[figgelina64]
9/13/11, 4:06 PM
#11

Tack Amanda!

Ja, och kuligt då jag har dem båda vildarna med migFlört

amandahurtigh
9/13/11, 4:35 PM
#12

#11 Ja, kan tänka mig att det ska bli kul!
Du får uppdatera oss här sen om hur det gick för alla dina kissekatter! Skrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Milamen`s
9/13/11, 6:28 PM
#13

Han er jo bare superskjønnKyss

Gleder meg til å treffe dere i Moss :-)))

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

Annons:
[figgelina64]
9/13/11, 6:39 PM
#14

Amanda: Ni skall alla få en fullständig rapportGlad

Och Janne, skall bli jätteroligt att träfaf dig och dina missar oxåSkrattande

Upp till toppen
Annons: