Annons:
Etiketttillsalu
Läst 3056 ggr
Cheree
9/8/11, 3:50 PM

Lekkamrat sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Vi är en familj på tre (snart fyra) tvåbenta, en siameshona och en cornish rex-kille.

Vi söker nu efter en ny familjemedlem. Lilla Rex-herrn har nämligen, trots kastration och tonår, så fruktansvärt mycket bus och lek i kroppen. Något vår medelålders fröken inte uppskattar. Därför står en lekkamrat högt på önskelistan!

Båda är väldigt sociala, trevliga och trygga. De hålls (naturligtvis) kontinuerligt vaccinerade och hälsokollade, är försäkrade, får vettigt foder och rena lådor. Men viktigast av allt är att de är familjemedlemmar, inte husdjur. De sover med oss i sängen (kudde och täcke vill de ha!), följer med in på badrummet, lillherrn är inte främmande för att gå på promenad (i sele naturligtvis) men fröken fegis föredrar att skåda ner på världen från den innätade balkongen.

Vi kan erbjuda den nya familjemedlemmen 105 springvänliga kvadratmeter, klätterträd, plingelbollar och piprensare i mängder, två trygga kamrater.

Och naturligtvis ett livslångt hem med ett stort överflöd av kärlek!

Vi söker främst i närheten av Gävle, men visst kan man åka en bit för en ny familjemedlem.

Annons:
Fielie
9/8/11, 4:15 PM
#1

Väntar en orientalkull 22 september,men då får ni ju vänta ett bra tag förståsGlad

Lillatassen
9/8/11, 4:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vi har 2 seychellois killar som letar efter nya hem, de blir 12 veckor på lördag :)

Först ut en bild på Galileo Galileo - en väldigt nyfiken, social och Pratsam kille :)

Lillatassen
9/8/11, 4:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Näste kille är Sir Isaac Newton - en supergo kille, som även han är nyfiken och social, dock inte visat samma tendenser till att prata lika mycket som sin lillebror Galileo :)

Mer info om katterna finns på hemsidan: www.minadrommars.se

Liljekatten
9/8/11, 4:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag har en brunspotted orientalgrabb som söker ny familj, men vi bor utanför Kalmar så det är ju en bit bort.

Liljekattens Rummel heter han och är ett riktigt gos- och spinnpaket. Glad

[figgelina64]
9/8/11, 5:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hej

I Skövde finns 13 veckor gamla SYSkillen Aquilino till salu

ett riktigt litet busfrö, men så underbart mjuk och kelsjuk, ligger gärna i knäet och sover hos mig på natten, spinner som en maskin:-)

[figgelina64]
9/8/11, 5:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

och en liten bild till på Aquilino n03 SYS variant

 Är ni nyfikna på fler bilder av min buse är ni välkomna att kika in i mitt fotoalbum.

Så kan man ju alltid köra en bit var när man lämnar hämtar akttunge, blir inte så långt då:-))

//Lisa

Annons:
Spotless
9/8/11, 5:50 PM
#7

TS - Vad roligt att duon hos er ska bli en trio igen! Lille Ymer (Vide) kommer garanterat att uppskatta det. Om pojken i #5 och #6 är hälften så trevlig (vilket jag tror han är!) som lilla röda halvsystern Jänta hemma hos min mor så är han ett kap. FlörtSkrattande

Lycka till med att hitta rätt kompis!

[figgelina64]
9/8/11, 5:59 PM
#8

Angela du är ju för goer du och givetvis har du rätt och om Lino varit en "Jänta" hade jag aldrig sålt honom han är så underbart mjuk och go:-)

Så det är en tjeja, får grattulera då det är ovanligt med röda honkatter och hon ser ju bara så fantastiskt fin ut:-))

Cheree
9/8/11, 6:05 PM
#9

Angela.

Haha, roligt att du hann skriva här!

Jag skulle nämligen precis skicka en Vide-update till dig! :)

Cheree
9/8/11, 6:50 PM
#10

Fantastiskt fina katter!

Känner redan nu att dte här kommer att bli fruktansvärt svårt.

Lillatassen: Roligt att pojkarna befinner sig i Trollis, där spenderade jag nämligen mina första 17 år. :)

amandahurtigh
9/8/11, 6:56 PM
#11

#6 Kyss

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

[figgelina64]
9/8/11, 8:04 PM
#12

#11GladGlad visst är han fin, Lino!

Lejonhjarta
9/9/11, 3:26 AM
#13

Här hemma finns en siamesdam, lila, och en siamesherre, creme, som snart är leveransklara. Har en annons här inne på Lejonhjärta. Vi finns mellan Borås och Göteborg. Pussiga och pratsjuka småmonster som kräver mkt pussar, gos å lek.<3

Annons:
Mockfjardingen
9/9/11, 10:47 AM
#14

Jag har två små orientaltroll till salu också. En liten svart hane och en cremehane. De är nu fem veckor.

Jag bor i Göteborg men transport uppöver mot Borlängehållet kan lätt ordnas om det kan underlätta.

Upp till toppen
Annons: