Annons:
Etikettutställning
Läst 1175 ggr
Supinesophie
9/7/11, 9:11 AM

Program för SW?

Jag kommer som besökare till SWS, finns det något program nånstans? Är det som en 2 cert utställning eller? Är alla raser med båda dagarna? Jag kommer bara att va där en dag så jag skulle behöva veta vilken som är bäst :)

Annons:
GunillaSverkersson
9/7/11, 9:15 AM
#1

Alla katter är där båda dagarna om jag förstått rätt, det står något om kattparad på lördagen. Hur är det med killarna?

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

hannele44
9/7/11, 9:44 AM
#2

Vill åxå veta programmet !

Supinesophie
9/7/11, 9:47 AM
#3

tack gunilla :) Jag ska precis uppdatera deras bildtråd så får du se ^^

Beige
9/7/11, 10:13 AM
#4

SW har en sida på facebook där det står en hel del info bl a att rasparden är på lördagen c:a 13.15 (troligtvis) och att TV 4 ska vara på plats och bl a ha sin lottodragning i hallen, lite udda inslag på en kattutställning :) Alla katter är på plats båda dagarna, grundbedömningar på lördagen och Biv och Nom på söndagen plus panelen förstås. Pust vad jobbigt det var att skriva ett inlägg från mobilen!

[lisme]
9/7/11, 10:27 AM
#5

Så flott at de tar lottotrekningen på utstillingen! Da er det mange som ser på, og det er en super måte å reklamere for katter og utstillinger Glad

AngelsCo
9/7/11, 4:01 PM
#6

Scandinavian winner har alltid (eller i varje fall så länge jag vetat om det) gått två dagar och varit en encertsutställning. Det är assistentburet, som vanligt. Alla katter som kommer på lördag kommer på söndag. På de två SWS jag varit på har man haft bedömningar på lördagen. På första SWS hade vi BIV på lördag, andra på Söndag. Nomineringarna sker i regel på söndagen, och följs av panelerna.

Vilken dag som är bäst är upp till dig. Vill du höra bedömningar - kom på lördag, vill du se paneler - kom på söndag.

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: