Annons:
Etikettavel
Läst 1424 ggr
Attacks
9/6/11, 2:18 PM

Markerende hunnkatter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

 Er der flere som har markerende hunnkatter,når dem er i løpetid?

Det oppdaget jeg i går kveld,da jeg hadde kommet hjem etter 11t på jobb. Jeg håper bare løpetiden straks er over,for jeg er lei av å vaske Tungan ute Hun klarte 3 ganger på samme sted på kjøkkenet innen jeg la meg, og så er det på an igjen i dag :-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
SacredSouls
9/6/11, 2:27 PM
#1

Skrattande Ja de er morsomme å ha.

Messi gjorde det da hun var ung og samme med Mus. Men det ga seg etter første kull.Mus er jo kastrat og har aldri markert siden, Messi har gjort det noen få ganger.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

tuska
9/8/11, 1:43 PM
#2

 ja da… mina löpflickor har allt markerat.   jag har aldrig kommit på dem, men sett fläckar efter dem i hörnen och bredvid toalådorna.

namsooks
9/8/11, 3:17 PM
#3

Jag har också haft en honkatt som markerat men det va när hon gick på hormonbehandling efter livmoderinflamtion. Hon markerade som en tok, överallt och hela tiden i 5 veckors tid. Det va riktigt jobbigt!

Med en hane så förväntar man sig nästan det men med en hona kändes det riktigt jobbigt!

Nilla
9/8/11, 7:49 PM
#4

Jo tack, jag har markerande honor - som gärna siktar i dricksglas…Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Maniac's
9/8/11, 8:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tror siameser jenta mi makerte seg i går kveld.. Hun har nettopp fått løpetid  igjen etter å hatt et kull, men har heldigvis ikke merka noe skvetting i dagGlad Så håper det var en engangs ting for henne:)

Upp till toppen
Annons: