Annons:
Etikettkattprat
Läst 1225 ggr
[figgelina64]
9/4/11, 12:13 AM

S* CH Coral Reef´s Q d03 Variant...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på min goa kille och avelshane i katteriet,

S* Coral Reef´s Q d 03 Variant

Han är en riktig mattekatt, spinner som en maskin och vill helst sitta på allas axlar så alla besökare varnas, om jag kommer ihåg annars blir det en överraskning:-)

Q är son till Hu* Shagio Chen Holliday, en underbart trevlig och vacker Orientalhane hos Jackpots och Cleo, var och träffade honom för 2 år sedan:-)

Q är Bärare av PRA men då hans linjer inom långhårsaveln är unika och  jag tycker han är riktigt fin används han givetvis i avel, men har snart gjort sitt för ngr årGlad

Annons:
Nilla
9/4/11, 6:14 AM
#1

Då är han halvbror med min Isaac. Q är väldigt fin. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

[figgelina64]
9/4/11, 7:59 AM
#2

Tack Nilla!

Inom korthårsaveln finns Holliday lite mer än i långhår där bara Coral Reef´s har fått låna honom.

Spännande jag skall ta mig en titt på IsaacGlad

kalindas
9/4/11, 9:00 AM
#3

Vacker kille! Kyss

/Elisa

[figgelina64]
9/4/11, 9:38 AM
#4

Tackar Kalindas, det bästa med Q är hans fantastiska temperament han är en riktig myskille<3<3

Milamen`s
9/4/11, 5:11 PM
#5

Han er aldeles nydelig Lisa !!!Kyss

Janne

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

[figgelina64]
9/4/11, 7:19 PM
#6

Får då säga likaledes då Q och Joker ser ut som tvillingarGlad

Annons:
Spotless
9/5/11, 2:15 AM
#7

Q är superstilig! Kyss Hans lilla dotter hemma hos mamma verkar bli en underbar tjej på alla sätt och vis, Jänta spinner bara man tittar på henne.

[figgelina64]
9/5/11, 6:59 AM
#8

Haha, det kan jag tänka mig Angela att hon är för Q har ett helt fantastiskt temperament, har två spinnmaskiner härhemma oxå och Aquilino är otroligt mysig och social och väldigt speciell precis som pappaGlad 

vet ni helt säkert att det är en hona, skulle ju vara superduper roligt!!

Q har en date hemma hos sig nu som är parad och snart skall åka hem nöjd och belåten så nu är det bara lilla damen från er som vi väntar på skall behaga komma i stämning, fast först skall det vilas i ngr veckor sedan tripp till Moss…skall bli trevligt att träffa Beda igen vi belv goda vänner, en underbar liten tjeja<3

[Melanie75]
9/5/11, 5:27 PM
#9

Så vacker han är din kisse:)

[figgelina64]
9/5/11, 5:31 PM
#10

Tack Melanie och jag är glad att Angelica släppte honom till mig, fast hon har ju nytta av honom oxåGlad

Q har en stor och underbart härlig personlighet och är riktigt rolig, förutom när han är hankattig som inatt klockan 03.00, då kan man hålla sig för skratt!

[Melanie75]
9/5/11, 10:09 PM
#11

Måste ligga i släkten röstresurserna Flört

[figgelina64]
9/6/11, 7:22 AM
#12

Haha, ja det och allt tjuveri dem håller på med, ser tendenserna nu även hos min lilla Arizona, knycker dina katter från väskor, lägger i andras väskor, gömmer under mattorna och i dina skor?

Hittar allt från telefonlappar, nappar som är plockade ur andras väskor till småtomtar och gärna och helst smycken i både skor och min jobbväska:-)))

Alla som kommer till mig måste stänga sina väskor eller låsa in demGlad

[Melanie75]
9/6/11, 9:25 PM
#13

Nej inte mina saker än så länge men barnens gosedjur är mkt populära att knycka. Är ett evigt letande härGlad

Annons:
Upp till toppen
Annons: