Annons:
Etikettomplacering
Läst 2310 ggr
4barnsmor
2011-08-21 10:44

Söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kära Zelda söker nytt hem - hon trivs inte längre i vår flock.   Gråter

Zelda är en försiktig och orolig liten själ, som behöver komma till ett lugnt och kärleksfullt hem där det finns mycket tid till gos och uppmärksamhet. Hon är van vid barn, hundar och andra katter. Men det är viktigt att miljön är lugn och flocken hon kommer till inte "för stor".

Hon kanske flyttar ensam, eller så finns möjligheten att hennes kastrathane kompis Enzo kan följa med. Vi diskuterar oss fram till en lösning som passar. Det viktiga är att hon får komma till ett hem där lugn och rutiner råder och där hon kan leva resten av sitt långa liv i lugn och ro med mycket kärlek.

Zelda tyr sig gärna till en eller två personer, hon pratar gärna och älskar att gosa och sitta i knät. Hon vill gärna känna att hon är speciell för sin ägare och får vara i centrum. Enzo är hennes bästa kompis och de har vuxit upp tillsammans, så därör går de väldigt bra överränns.

Zelda är kastrerad, vaccinerad, försäkrad och veterinärbesiktidag. Född 20090620.

Priset diskuterar vi oss fram till, det viktiga är att ni är rätt hem. Jag vill ha en personlig kontakt med er och även träffa er så vi kan lära känna varandra innan ni bestämmer er. Välkomna att ringa och komma och besöka oss och våra katter.

Zelda är till vänster på bilden och Enzo är till höger.

Caroline Appeltofft 070-767 43 22

Läs gärna mer om oss på www.heleneborgs.com.

Annons:
Supinesophie
2011-08-21 12:41
#1

Låter som om hon skulle passa med ett äldre par på landet :) Lycka till, hoppas du hittar den perfekta familjen.

Wand
2011-08-21 13:50
#2

Åh, är sååå hemskt sugen, synd att det är helt fel tidpunkt. Obestämd
Jag hoppas att ni finner henne det perfekta hemmet där hon får bo i ro resten av livet!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Upp till toppen
Annons: