Annons:
Etikettkattungeprat
Läst 726 ggr
FridaSkov
2011-08-20 17:23

Busfröna 6 1/2 veckor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Busfröna bara växer och växer, jag hinner nästan inte med Tungan ute De har tillgång till hela lägenheten nu och är helt rumsrena och äter fast föda. Skönt! Vi hade dock lite problem med lilltjejen i veckan då hon helt plötsligt blev slö, tappade aptiten och kräktes Rynkar på näsan Fick mata henne med doseringsspruta i några dagar och fick även lite antibiotika utskrivet av veterinären. Hon piggade dock på sig rätt snabbt efter veterinärbesöket och nu är det full fart på henne igen! Hon har blivit ett riktigt busfrö och pojken verkar lugn i jämförelse Skrattande Hon klättrar hela vägen upp till toppen på vårt takhöga klösträd medan pojken sitter i soffan och tittar på Tungan ute

Först en 6-veckorsbild på båda sötnosarna:

Annons:
FridaSkov
2011-08-20 17:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Amadeus 6 1/2 veckor Skrattande Älskar hans stora ögon Kyss

FridaSkov
2011-08-20 17:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Augusta 6 1/2 veckor, på sin nya favoritutsiktsplats Skrattande

kalindas
2011-08-20 18:58
#3

Kyss

Hur ser mönstret ut på honom nu?

/Elisa

FridaSkov
2011-08-20 19:13
#4

Helt klart klassisk tabby Skrattande Har dock ingen bra bild.. Han är för snabb för min sega mobilkamera Tungan ute

Rokkur
2011-08-20 21:00
#5

Gud vad söta de är!!!!KyssSkrattande

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

kalindas
2011-08-20 21:26
#6

#4
Då hade jag rätt om svansen! Glad
Synd att min Ellie är kastrat, annars hade jag stått först i kö att få låna honom. Glad

/Elisa

Annons:
FridaSkov
2011-08-20 22:54
#7

#5 Tack Glad

#6 Ja, det var synd Tungan ute Såg på din hemsida att du tagit en paus i uppfödningen, men du får säga till om du ändrar dig Flört Vi har ju ingen egen hona att använda honom på eftersom Freya har PRA Rynkar på näsan Så vi har tänkt att låna ut honom till ett par honor när han blir gammal nog för att sen chipkastrera. Förhoppningsvis hittar vi en eller två passande honor innan chippet går ur igen Glad

Upp till toppen
Annons: