Kattungeprat

Busfröna 6 1/2 veckor!

2011-08-20 17:23 #0 av: FridaSkov

Busfröna bara växer och växer, jag hinner nästan inte med Tungan ute De har tillgång till hela lägenheten nu och är helt rumsrena och äter fast föda. Skönt! Vi hade dock lite problem med lilltjejen i veckan då hon helt plötsligt blev slö, tappade aptiten och kräktes Rynkar på näsan Fick mata henne med doseringsspruta i några dagar och fick även lite antibiotika utskrivet av veterinären. Hon piggade dock på sig rätt snabbt efter veterinärbesöket och nu är det full fart på henne igen! Hon har blivit ett riktigt busfrö och pojken verkar lugn i jämförelse Skrattande Hon klättrar hela vägen upp till toppen på vårt takhöga klösträd medan pojken sitter i soffan och tittar på Tungan ute

Först en 6-veckorsbild på båda sötnosarna:

Anmäl
2011-08-20 17:24 #1 av: FridaSkov

Amadeus 6 1/2 veckor Skrattande Älskar hans stora ögon Kyss

Anmäl
2011-08-20 17:25 #2 av: FridaSkov

Augusta 6 1/2 veckor, på sin nya favoritutsiktsplats Skrattande

Anmäl
2011-08-20 18:58 #3 av: kalindas

Kyss

Hur ser mönstret ut på honom nu?

Anmäl
2011-08-20 19:13 #4 av: FridaSkov

Helt klart klassisk tabby Skrattande Har dock ingen bra bild.. Han är för snabb för min sega mobilkamera Tungan ute

Anmäl
2011-08-20 21:00 #5 av: Rokkur

Gud vad söta de är!!!!KyssSkrattande

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Anmäl
2011-08-20 21:26 #6 av: kalindas

Då hade jag rätt om svansen! Glad
Synd att min Ellie är kastrat, annars hade jag stått först i kö att få låna honom. Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.