Annons:
Etiketthobby
Läst 6139 ggr
[lisme]
8/19/11, 1:01 PM

Wens pote

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jeg har fortalt om Wens uhell i en annen tråd, men jeg lager en ny fordi dette er noe som kommer til å ta tid før poten hennes er ok. Bildet i dette innlegget viser en tilsvarende insektsdreper som den Wen tråkket på, men den vi hadde (jeg understreker hadde for det er historie) ble kjøpt på Rema1000 og er en billigutgave av sorten.

Annons:
Sussi89
8/19/11, 1:24 PM
#1

Vad har jag missat? har din katt trampat i en sådan?

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

[lisme]
8/19/11, 1:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Wen har ikke vært en enkel pasient de siste 7 dagene, vi har nesten ikke klart å håndtere henne. Selve uhellet skjedde fredag for en uke siden, og første besøk hos veterinær var rundt midnatt sist fredag. Veterinæren måtte legge henne i narkose for å få mulighet til å se på potene hennes. Det har vært helt umulig for oss å klare å holde henne rolig sånn at vi har fått renset sårene hennes. Hun hadde skader på alle 4 potene, der den verste var høyre foran, så høyre bak, venstre bak og venstre foran. Begge potene på venstre side er ok nå, men det er ikke de to på høyre side. Det har blitt infeksjon i begge høyrepotene, der poten foran ser helt forferdelig ut. Veterinærassistenten tok bilde av høyre pote foran, og alt jeg kan si er STAKKARS WEN! På bildet er det ikke mulig å se de lommene som har dannet seg i poten, disse var fulle av puss i dag. Men dere får et lite inntrykk av hvordan poten er.

Fredag fikk hun Metacam og Synulox og vi ga henne det som forordnet. Dessverre tålte hun ikke Metacam, hun kastet opp blod og avføringen rant ut av henne. I går kveld da vi kom hjem så vi at høyre pote foran var veldig hoven og hun kunne ikke stå på den. Ringte vakthavende veterinær (en kudoktor) og alt hun kunne tilby var Metacam. Jeg ringte til en av våre veterinærer for å diskutere med han om hun burde få Metacam, men han var helt klar på at hun ikke burde få det noen gang igjen.Blødningen var mest sannsynlig starten på et magesår (etter 4 doser!) og det kunne bli katastrofalt for henne. Da var det bedre at hun hadde vondt. Jeg tok henne med til veterinæren i dag tidlig, og etter en stor dose beroligende var det mulig å røre på de to høyrepotene. Veterinæren vurderte å legge på kunstig hud men valgte å la det være siden poten var betent. Hun fikk morfinplaster som skal virke til mandag, da skal inn til sjekk og få nytt plaster. Hun har gode prognoser, men det vil ta tid - og penger. Jeg sa opp forsikringen hennes fra 9.juni i år fordi hn skulle flytte i nytt hjem. På grunn av endrede ferieplaner ble det ikke flytting før etter at ferien var avsluttet både for hennes nye eiere og for oss. Men jeg fant ut at det sikkert gikk helt fint, og dermed tegnet jeg ikke ny forsikring for henne. Hittil har dette kostet 8000 kr………

[lisme]
8/19/11, 1:26 PM
#3

#1 Ja hun har dessverre det Gråter

Attacks
8/19/11, 1:43 PM
#4

Ååååååh,stakkars Wen Gråter Det så ikke bare litt smertelig vondt ut også. Jeg håper dette leges fortere enn forventet.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Sussi89
8/19/11, 1:44 PM
#5

Nämen liten dåGråter Stackars stackars liten! Det är ju förfärligt!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Siameshona
8/19/11, 2:20 PM
#6

Nä men fy va hemskt!!! Är det ström? eller vad har hänt? Stackars Wen!!

Annons:
Supinesophie
8/19/11, 2:23 PM
#7

Men uj! Har aldrigt tänkt på att nåt sånt kan hända Förvånad

origirl
8/19/11, 2:55 PM
#8

Har akkurat samme som på bilde men der må man trykke knappen hardt helt inn og det er ikke fysisk mulig at den kan utløses med sin egen vekt. Den avgir ikke strøm om ikke knappen er helt inne.

Men min er en original Max Smekker som kosta nesten 200kr på Jernia. Den blir uansett oppbevart uten for katte rekkevidde.

Stakkars Wen….poten ser helt forferdelig vond ut.

[lisme]
8/19/11, 3:14 PM
#9

#6 Ja det er strøm som er årsaken til dette, men i dag da bildet ble tatt så det verre ut enn det gjorde sist fredag og mandag denne uka pga infeksjon. Om du leser innlegg #30, 32 og 35 i tråden min somm heter "Ny jente" får du hele historien

#8 Så flott at dette ikke kan skje dine katter! Nå var det iikke insektsdreperens egenvekt som førte til at knappen ble trykket inn, men Wens vekt. Knappen ble nok trykket helt inn, fordi den virket ikke uten at det skjedde. Og vår ble også oppbevart utenfor rekkevidde for kattene - trodde vi. Dessverre tok vi feil.

Missannas
8/19/11, 3:19 PM
#10

Aj aj aj, stackars liten! Fy vad ont det måste ha gjort. Och vilken otur med metacamen. Rynkar på näsan

Hoppas hon blir bättre snart.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Attacks
8/19/11, 3:27 PM
#11

Dyrlegen burde undersøke hvilke andre smertestillende dem kan ta inn på lisens fra utlandet. Der finnes masse andre typer dem kan importere. Feks Tolfedine.

Decibell fikk noe helt annet da hun trakk alle tennene sine,men det husker jeg ikke hva het.Det var i tablett form. Dette hadde dyrlegen i Stavanger tatt inn på linsensen.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

[lisme]
8/19/11, 4:06 PM
#12

Hun har hatt fryktelig vondt, men det ser heldigvis ut til at morfinplasteret hjelper.

Det vil ta litt tid før de får andre typer smertestillende, og det var ikke tilrådelig at hun gikk uten

SacredSouls
8/19/11, 4:19 PM
#13

Gråter Uff det ser virkelig helt forferdelig ut. Stakkars Wen. Jeg håper morfinplasteret virker godt slik at hun slipper vondt lille jenta.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annons:
Milamen`s
8/19/11, 4:21 PM
#14

Håper at Wens sår gror fort og at hun snart blir bra igjen !

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

berthagenn
8/19/11, 4:42 PM
#15

Men herregud!!!! Gråter

Tänk att en olycka kan ställa till så. Usch!

Hoppas att det går fort med läkningen och kram från Malmö!

Uriel
8/19/11, 4:50 PM
#16

Gråter Fy så jobbigt för henne! Hoppas det läker snabbt! Jag vet inte i vilken utsträckning Aloe Vera gel används i Norge och hos veterinärer, men det är väl känt att det påskyndar läkningsprocessen vid brännskador och att det är smärtlindrande till en viss del.

I Sverige används det på vissa sjukhus på brännskade avdelningar.

Själv har jag använt det vid ögoninflammation på min ene La Perm gosse med stor framgång. Första gången det skedde kom jag inte iväg till veterinär direkt utan skulle åka iväg på morgonen.

Jag duttade på lite aloe vera runt det svullna rinniga ögat och på morgonen såg det helt återställt ut så jag behövde inte åka iväg med honom. Sedan dess har jag använt det ett par gånger vid liknande problem.

Fielie
8/19/11, 4:59 PM
#17

Att en sån sak kan göra så mycket skada,stackars wen,förståeligt att hon bråkar hon har antagligen väldigt ont.

Jag håller med#16 om att aloevera gel är väldigt bra och användbart till väldigt mycket, och jag tror att wen skulle uppleva det som "svalkande""kylande" om du förstår vad jag menar.

Hoppas hon piggar på sig snabbt

Krya på dig wen

[lisme]
8/19/11, 7:49 PM
#18

Ja kanskje kan Aloe Vera hjelpe, men er litt skeptisk til å prøve det fordi såret skal holdes så tørt som mulig. Jeg regner også med at Wen vil slikke gelèen bort og kanskje fører det til at hun vasker mer på poten?

kalindas
8/19/11, 8:18 PM
#19

Stackars liten! Gråter

Precis som #11 säger så finns Tolfedine. Man kan inte ge den i många dagar, men kanske det hjälper något mot smärtan.

/Elisa

[lisme]
8/19/11, 10:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Heldigvis ser det ut til at morfinplasteret virker godt. Hun er litt sløv og ligger i buret sitt hver gang vi er nede og sjekker henne. Sårene er ikke tørre, men jeg skulle vente til i morgen før jeg rengjorde dem. Nå begynner huset å se ut som et sykehus - det er kurver med blå plastsokker og Antibac ved hver dør, og plastforklær henger klare til bruk ved siden av. Og vi har også fòrtønner med søplesekker i for å kaste sokker og forklær,

Var en kjapp runde i restavfallsdunken og fikk foreviget opphavet til Wens skader

Annons:
Merlions
8/20/11, 8:59 AM
#21

Krya på dig fina Wen!!

Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se

Rokkur
8/20/11, 9:42 AM
#22

Stackars liten! Gråter

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Helenaf76
8/20/11, 9:54 AM
#23

Åh lilla gumman! Gråter Stackars stackars Wen. Krya på dig snabbt!

[lisme]
8/20/11, 8:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Det går ikke så bra med henne slik som jeg bedømmer det. Nå skal jeg jo si at jeg ikke har noen erfaring med brannsår, men for meg ser det verre ut enn i går. Og Wen har selvfølgelig fått vekk morfinplasteret, jeg fant det på gulvet i ettermiddag. Hun ville selvfølgelig ikke at jeg skulle røre poten hennes, mmen Marie holdt henne i nakkeskinnet og  bakbeina, og jeg slåss med resten. Fikk vekk det meste som skal vekk, men etterhvert blødde hun så mye at jeg bare stoppet. Har snakket med en av veterinærene våre og sendt mail med bilder av poten, bildet fra i går og det som vi tok i ettermiddag. Nå sitter jeg bare å venter på tlf fra veterinæren…..

MijmuPix
8/20/11, 8:58 PM
#25

Stackars, stackars Wen! Gråter Ge henne en stor krya på sig-klem från mig, jag hoppas att ni snart får svar från veterinären och att han/hon kan finna ut det bästa för att Wens lilla tass ska läka fort och bra!

SacredSouls
8/20/11, 10:07 PM
#26

Gråter Helt grusomt.Stakkars Lille Wen.

Hadde det vært en idé å "dope" henne ned i noen dager. Feks med Clomicalm. Det blir de veldig trøtte av samtidig som at det ikke er så sterkt at det er noen farer forbundet ved det.Kanskje hun kunne sovet seg gjennom de verste smerter slik at det får tid til å leges.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

FridaSkov
8/20/11, 10:47 PM
#27

Fy så hemskt Gråter Stackars Wen! Tassen ser verkligen inte vacker ut.. Gråter Hoppas hon kryar på sig snabbt!!

Annons:
[lisme]
8/21/11, 12:10 AM
#28

#26 Takk for tipset Line,, jeg tror at det kan være den beste løsningen. Er akkurat kommet opp fra Wen der jeg prøvde å få en bandasje til å sitte. Jeg hadde akkurat begynt å rense poten bak på høyre siden, og plutselig så jeg bandasjen ligge på gulvet. Til tross for flere lag med tape, bandasje, sokk og ducktape hele veien fra tærne og til under armen

Felicula
8/21/11, 1:15 AM
#29

Forumet vägrar att öppna några trådar som inte syns i övre halvan för mig, (fast jag är inloggad) så jag vet inte vad som hänt från början. Vad är det för sak hon har skadat sig på, ser ut som ett tennisracket, men jag antar att det är något annat som var strömförande?

Oavsett hälsar alla här hemma att hon ska krya på sig och hoppas att hon inte ska få några men längre fram av det.

MalinL
8/21/11, 11:39 AM
#30

Åh stackars Wen! Gråter Tror också att t.ex Clomicalm som Line föreslår kan vara en bra idé.

SacredSouls
8/21/11, 12:19 PM
#31

#29 Hmm.. Jeg vet ikke hvorfor. Skal sjekke litt rundt å se om jeg finner noen feilmeldinger.

#28 Vi hadde vår Sami på det en kort periode. Det er jo egentlig beregnet på hund.Et antidepressivt middel til bruk ved feks nyttårsaften.

Jeg husker ikke helt om Sami fikk en halv eller en hel tablett ,men han var helt utslått i tre dager etterpå og virket veldig lost og litt apatisk. Dopet rett og slett. Jeg tror absolutt det kunne vært noe for Wen nå.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
8/21/11, 12:26 PM
#32

det høres virkelig ut som om det hadde vært en ide! Så får vi se om vi får veterinærene med på saken Tungan ute Skulle ønske jeg var veterinær!!

kalindas
8/21/11, 1:14 PM
#33

Detta som jag skriv kanske inte är att rekomendera. Men för många år sedan råkade min mamma ta fel när hon skulle ge huskatten Stina p-piller.
Istället fick Stina en 5mg Sobril, som min mor också lyckats tappa på golvet.
Stina var under 1 dygn en väldigt lugn och "hög" katt. Flört

Ringde till djursjukhuset, men de sa att det inte skulle vara någon fara, då man gav katter liknade preparat. Kanske inte i riktigt lika hög dos.

Men kolla du med vet. om de kan ge nåt lugnade och fråga dem även om antibiotika pulvret.

/Elisa

Uriel
8/21/11, 3:55 PM
#34

Hej igen Lisme,

Jag skulle faktiskt vilja "slå ett slag" för Aloe Veran igen ifall det går att linda hennes tassar och "droga ner" henne så att hon håller sig lugn.

Jag har själv läst att brännskador ska hållas fuktiga så och så " rena " som möjligt…..

Min son brände sig illa  i slutet av förra sommaren. Han fick en brinnande platpåse på sig och fick ett område på  ca10 x 10 cm där huden var helt bortbränd. Han hade faktiskt ingen smärta när det hände för det var så djupt. Vi var på sjukhuset och sedan lade jag om detta hemma varje dag själv.

Jag rengjorde med alsollösning och lade på en tjock klick med Aloe Vera gel. Sedan lade jag på en speciell kompress med en klibbfri yta. Detta gjorde jag varje dag i början. Det läkte på ca tre veckor..

Jag hoppas innerligt att hon blir bättre snart! Glad

Annons:
Djungelkottens
8/21/11, 4:48 PM
#35

Det finns en produkt som heter ProntoVet med både sårspol och sårgel som ska vara till stor hjälp vid sårläkning. Den verkar finnas att köpa via nätet. Om den är säker för användning på katt vet jag inte. Den finns också som människoläkemedel och heter då Prontosan.

Lillatassen
8/21/11, 5:03 PM
#36

Stackars missen som haft en sån otur, såret ser väääldigt läskigt ut och ser minst sagt smärtsamt ut också.. hoppas att lilltassen läker snabbt! Rynkar på näsan Snällt av dig att påminna alla andra som kanske har sådana här saker hemma, en olycka händer så lätt annars!

marysiam
8/21/11, 5:36 PM
#37

Men hu så hemskt för er!!!;( Krya på kissen Kramar från karlstad-kissarna

MalinL
8/21/11, 8:34 PM
#38

Jag skulle inte lägga aloe vera i ett öppet sår. Vinga har haft sår mellan trampdynorna några gånger och om jag då lägger på Aloe vera så fuktar det sig och svider ännu värre.

Lejdet
8/22/11, 9:02 AM
#39

Tycker fruktansvärt synd om henne, det gör ont i hela mig när jag ser såret!

Är det nåt jag är bra på så är det sårvård och regeln är att fuktiga sår alltid ska hållas fuktiga, torra hållas torra. Man ska byta förband så sällan som möjligt på rena fuktiga sår då man avstannar läkningsprocessen flera dagar om man luftar såren för ofta.

Jag tycker att du ska prata med någon distriktssköterska om lämplig såromläggning och val av material.

Inom människosårvården finns numera helt otroligt bra förbandsmaterial som bibehåller en optimal sårläkningsmiljö.

[lisme]
8/22/11, 11:48 AM
#40

Tusen takk for omtanken alle sammen! Heldigvis aksepterer Wen nå at jeg steller potene hennes, og det gjør situasjonen så mye enklere! Jeg fikk beskjed om å holde sårene tørre, men i går ble det sagt det motsatte. Og å holde sårene fuktige har gått greit siden jeg fikk den beskjeden, det var en umulig oppgave å skulle holde dem tørre. Hun er ferdig med sntibiotikakuren i dag, men jeg skal be om å få resept på mer. Det er fortsatt betennelse i begge potenes sår, Det er dype kanaler som er fulle av puss, så hun trenger virkelig at behandlingen fortsetter.

#39 ja hadde sårene vært rene hadde det ikke vært noen sak, men de er ikke det og Wen har så langt klart å fjerne enhver bandasje som er lagt på foten hennes. Jeg tror ikke at vi har noen distriktssykepleier, har iallfall aldri hørt om noe sånt. Det hjelper lite å velge det beste så lenge det ikke er mulig å feste bandasjen/forbindingen sånn at den sitter på mer enn 30 sekund

Himmeltinden
8/22/11, 2:27 PM
#41

Dra og få tak i Melolin sterilt kompress, dette hefter seg ikke til såret.. dem har en annen bandaskje i samme sjangeren som også er selvklebene i tillegg, husker ikke navnet i farta.. dette er bandasjer ment for branskader. Og det er mer viktig at katten blir frisk enn at hun ikke vil. Dra å få tak i skjerm å sett på henne, så kan hun ikke rive av seg bandasjen. Og hun skal heller ikke slikke i sine brannsår!

Og åpne brannskader, er som en svamp som trekker til seg bakterier. Så renhold er viktig. Samtidig med antibiotikabehandlig, enten kompress (men den kan gro fast i såret) eller i form av tabletter. Og et brannsår som er infisert gror ikke, det bare væsker mer og får farge..

Annons:
origirl
8/22/11, 7:23 PM
#42

Kragen kan evnt festes med et katte halsbånd.

[lisme]
8/22/11, 9:51 PM
#43

#42 Vi har endelig fått tak kattesele som passer, og da sitter skjermen på. Med halsbånd forsvant den fortere enn svint Flört Og det selv om halsbåndet var så stramt at jeg bare såvidt fikk tuppen av lillefingeren under.

#41 Vi har både sterilt kompress som ikke setter seg i sårene (som ikke er et problem egentlig siden potene ikke er skadet på toppen, dvs den delen av poten som er i kontakt med underlaget når katten går). Hun får antibiotika og vi bruker Bacimysinsalve (salve med antibiotika) i tillegg. Og vi har andre bandasjer, Vi har "No Chew" som er en bandasje som hefter på seg selv, vi har også en annen type bandasje som heter noe annet men har samme funksjon. Problemet er IKKE at vi IKKE har det vi trenger, problemet er at ktten tar av seg bandasjene uansett hva vi gjør! Det spiller ingen rolle om hun har skjerm på, hun tar bort bandasjene likevel.

Jeg er enig i at det viktigste er at skadene hennes blir leget, det håper jeg da virkelig at ingen tviler på!?! Vi har vært hos veterinæren igjen i kveld, og vi er blittt enige om at vi forsøker noe nytt, fram til fredag denne uka, og ser vi ikke bedring da får hun slippe. Det er begrenset hvor lenge en katt skal lide for at vi ikke har vett til å stoppe før det går for langt. Heldigvis har Wens nye eier samme syn på saken, og det er vi glade for

#38 Vår erfaring er den samme når det gjelder Aloe Vera, den kan svi som fy! Da vi var i Tyrkia ble vi selvsagt solbrente og vi brukte Aloe Vera til å begynne med. Det gikk greit så lenge huden var hel, men når huden forsvant og det ble åpne sår gikk det ikke an å bruke Aloe Vera fordi det brant som om kroppen sto i full fyr. Så det blir Basimycin eller Fucidin

Nilla
8/22/11, 10:19 PM
#44

Stackars stackars lilla katt! Gråter

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
8/22/11, 10:27 PM
#45

#43
Nu när ni får på henne en tratt och hon inte kan ta av den. Har ni testat med en större storlek?
Vet att min Holly var expert på att få lång hals, men den tratten som gick förbi henne huvud, den lyckades hon inte nå bakbenen med. Man fick dock hjälpa henne med ätandet.

/Elisa

[lisme]
8/22/11, 11:00 PM
#46

# 43 Hun fjerner bandasjen med de andre beina om hun ikke rekker med munnen for å slite og dra. Den skjermen hun har er så stor at den gjør det umulig for henne å spise og drikke uten at hun får hjelp

kalindas
8/22/11, 11:24 PM
#47

#46
Det är ett helsike när det inte fungerar. Man kan ju inte förklara för dem att det är för deras egen skull.
Håller med dej om att blir hon inte bättre, så kanske det är snällare att låta henne somna. Hur hemskt det än är…Gråter

/Elisa

[lisme]
8/23/11, 1:00 AM
#48

#47 Ja det er det!! Så snart hun begynte å våkne i kveld ble bandasjen fjernet Skrikandes Og ja hun har fortsatt skjermen på seg Flört

Annons:
ramithi
8/23/11, 12:33 PM
#49

Uff lisme jeg har lest om Wen men det er så fælt at jeg har ikke ord. så synd at hun drar av seg all bandasje som dere prøver å få på labbene hennes. Jeg har ikke noen gode råd jeg heller Lisbeth. Hadde jeg hatt det så skulle du mer en gjerne fått dem. Ønsker bare dere og Wen lykke til og at hun blir frisk igjen.

[lisme]
8/23/11, 7:34 PM
#50

Jeg vet Randi at jeg ville fått råd hos deg om du hadde det.

For å gjøre en trist historie enda tristere kan jeg fortelle at Wen ble avlivet i ettermiddag. Dette har vært en tøff dag for oss

kalindas
8/23/11, 7:37 PM
#51

#50
Tråkigt att höra. Gråter

/Elisa

alltidsiames
8/23/11, 7:38 PM
#52

Åh nej… ja ibland går det inte bara. Det var svårt det förstår jag. Kram och sköt om er!

SacredSouls
8/23/11, 7:50 PM
#53

Gråter Uff Lisbeth.For en grusom dag dette har vært for dere.

Beklager så mye at dere måtte ta det valget.

Trøsteklem fra meg

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
8/23/11, 7:51 PM
#54

Nej…Gråter

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Missannas
8/23/11, 8:00 PM
#55

Fy vad ledsamt, lider med er Gråter

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
MalinL
8/23/11, 8:16 PM
#56

Åh så sorgligt! Gråter Stackars lilla Wen, och stackars er.

ramithi
8/23/11, 8:19 PM
#57

Uff dette var vondt å lese Lisbeth. Det må ha skjedd rett etter at vi snakket på telefon. Jeg føler virkelig med dere. Men det er godt å tenke på også at nå lider hun ikke mere. Om det er noen trøst.

Klem til både deg og Finn-Ove.

Milamen`s
8/23/11, 8:27 PM
#58

Trøste klem fra oss….

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

Milamen`s
8/23/11, 8:28 PM
#59

Trøste klem fra oss….

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

oscarsine
8/23/11, 8:34 PM
#60

Uff, det var trist å høreGråter

Stor trøsteklem….

Helenaf76
8/23/11, 8:49 PM
#61

Varma tröstekramar…Gråter

amandahurtigh
8/23/11, 8:54 PM
#62

Gråter

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Annons:
MijmuPix
8/23/11, 9:06 PM
#63

Lilla söta Wen! Så sorgligt Gråter Stor trösteklem!

Himmeltinden
8/23/11, 9:08 PM
#64

Gråter så trist.

N-Fargos
8/23/11, 9:34 PM
#65

Gråter lille pus

(N) Fargo's

Devon Rex   Abyssiner   Orientaler

Attacks
8/23/11, 9:42 PM
#66

Nå slipper hun smertene Gråter

Jeg hadde håpet det skulle gå godt for henne,men jeg forstår så godt dersom dette var deres  valg.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Rithwa
8/23/11, 9:50 PM
#67

Så jättetråkigt för er att det gick så illa verkligen sorligt jag o Kjell tänker så mycket på er.

Spotless
8/23/11, 11:27 PM
#68

Vilken sorglig historia! Jag hoppades så att Wens tassar skulle läka fort och att hon skulle bli helt återställd. Stackars lilla katt och stackars er. Gråter

Lejdet
8/23/11, 11:32 PM
#69

Gud så trist.. beklagar verkligen Gråter

Annons:
Lejonhjarta
8/24/11, 4:16 AM
#70

Men så sorgligt!!Gråter Stackars er å lilla Wen…

Siameshona
8/24/11, 9:46 AM
#71

Usch va hemskt! fina Wen & så jobbigt för er!!

marysiam
8/24/11, 2:07 PM
#72

Beklagar verkligen sorgenGråter stackars er…

Supinesophie
8/24/11, 2:10 PM
#73

Vad sorgligt Gråter

berthagenn
8/24/11, 2:13 PM
#74

Usch så ledsen jag blev nu. GråterGråterGråter

Jag trodde verkligen att Wen skulle klara detta.

Förbannade jävla rack. Jag ska varna ALLA som har husdjur. Usch.

Tillverkaren bör ha varningstext på detta. Fanns det detta??

Tröst och Kram fr Bella i Malmö

SE*Wishetens
8/24/11, 6:23 PM
#75

Nej, vad hemskt! Usch, att en olycka som kan gå så snabbt kan göra så mycket skada… tänker på er!!

SE*Wishetens  - http://www.wishetens.se

Fielie
8/24/11, 7:17 PM
#76

vad jobbigt,jag beklagar. kram

Annons:
Lillatassen
8/24/11, 7:21 PM
#77

Beklagar verkligen sorgen, usch vad ledsamt att läsa att det gick så illa.. {#emotions_dlg.cry}

Merlions
8/24/11, 8:12 PM
#78

Beklagar verkligen LisbetGråter

Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se

marieirene
8/24/11, 8:55 PM
#79

Vilken hemskt sorglig händelseGråterGråter Lider med er.

Men hon har det bra nu.

Rokkur
8/24/11, 10:34 PM
#80

Så hemsktGråter Beklagar verkligen och lider med er!

Tröstkram!

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

[lisme]
8/25/11, 12:30 AM
#81

Tusen takk for omtanken alle sammen. Vi hadde håpet at det skulle gå bra men ble mer og mer klar over at det ikke ville ende godt. Brannsår på et sånt sted som Wen hadde er fryktelig vanskelige å lege dessverre. Og når hun ikke godtok noen form for bandasje, ble det ekstra vanskelig. Vi har prøvd det som var mulig å prøve, og noen ganger holder ikke det helt inn til mål. Hadde skadene vært oppå selve tredeputene ville det vært mye enklere. Siden det kun var oppå tredeputene hun hadde hud igjen, var det for det første vanskelig å bandasjere. Potene skulle holdes fra hverandre sånn at de for det første ikke fikk trykkskader og for det andre ikke vokste sammen. Bandasjen som veterinæren la på mandag ettermiddag forsvant på vei hjem fra vet.besøket. Veterinæren holdt på med de to potene hennes i nærmere 2 timer… Vi la ny bandasje da vi kom hjem men da vi gikk inn til henne neste gang var den vekk. I tillegg var hele høyre frambein veldig hovent - infeksjonen hadde blusset opp igjen. Men vi ga henne medisin, renset sårene og håpte det beste. Noen få timer senere er Finn-Ove nede hos henne og han ser at hun har forferdelig vondt. Da visste vi at det kun var en ting vi kunne gjøre for henne…… Men det var fryktelig vondt, og vi er veldig triste for at vi ikke klarte å hjelpe henne. Huset er veldig tomt uten den søte, rare Wen som lekte som en kattunge, løp gjennom huset som en vårvind, stoppet og, sto stille i noen sekunder før hun hoppet høyt opp i luften og løp videre. Disse hoppene hennes var spesielle for henne, men Lion-O har gjort det samme noen få ganger. Wen hadde en veldig spesiell stemme, den var hes og på en måte myk, slett ikke gjennomtrengende som enkelte katter kan ha. Når hun snakket avsluttet hun lydene med et slags sukk, veldig spesielt å høre på. Vil alltid savne lyden av henne og hoppene hennes Rynkar på näsan

carinbrack
9/12/11, 8:35 PM
#82

Nej men vad fruktansvärt sorgligt. Läste inte förrän nu. Wen som var en sån underbar katt (inte för att jag träffat henne men läst och sett bilder på henne). Stackars stackars er. Kram!

Upp till toppen
Annons: