Annons:
Etiketttillsalu
Läst 6903 ggr
isaceasar
8/12/11, 10:53 PM

siames/oriental kattunge sökes

Hej!

Nu letar vi efter en vän till våran ettåriga Ceasar. Vi har testat med en orientalhane på 2 år, men det fungerade tyvärr ej. Så nu riktar vi in oss på bebisar istället (max 4 månader ungefär), då vi tror det kommer fungera bättre. Det underlättar om ni bor i Östergtlandsområdet, vi bor i Linköping. Mest intressant är i princip alla färger dock ej brunmaskad siames då Ceasar är det:)

MVH Isabel

Annons:
isaceasar
8/12/11, 11:14 PM
#1

ps: har dock fått en förälskelse i bruntabbymaskade siameser Flört

Lejdet
8/12/11, 11:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Det finns förhoppningsvis såna på tillväxt i min vackra Cinzanos lilla mage ;-)

Bruntabby + brunsköldpaddstabby borde ge det ;-)

Liljekatten
8/12/11, 11:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Zandrinos i Halmstad har några vackra kattungar till salu. Här ser du dem.

Zamirs i Falkenberg har också fina orientaler till salu. Lila, lilavit och blåspotted. Kanske inte nästgårds, men värda att resa en bit för.

Liljekatten
8/12/11, 11:47 PM
#4

Lejonhjärtas utanför Borås har siameskattungar också. Vet inte vilken färg på dem.

kalindas
8/12/11, 11:48 PM
#5

#3
Måste åka och fota Zamirsbebisarna ju!

/Elisa

Mockfjardingen
8/12/11, 11:53 PM
#6

Har ett par orentalbebisar till salu som sällskap. Ta en titt på min hemsida: www.siameser.se. Tyvärr ingen siames denna gången!

Annons:
isaceasar
8/13/11, 12:01 AM
#7

#2: Kommer bli hur fina bebisar som helst! Men vill tyvärr inte vänta så mycket längre till med en kompis. Ceasar mår inget vidare som ensamkatt så känns lite brått..:(

#4 Har kontaktat henne nu:) Det är pojkvännen här hemma som sätter geografiska gränser, han besitter makten med körkort och bil.. typiskt.

#6 Ska kolla in det:)

[figgelina64]
8/13/11, 6:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Finns en riktigt stor och fin SYS Var hane till salu i Skövde när rätt hem dyker uppGlad

Finns bilder på min presentationssida

Mvh Lisa P Qjou´z

Lejonhjarta
8/13/11, 6:24 AM
#9

#7 Ja har svarat.Glad 

#4 Lila hona å creme hane om ja inte e ute å cyklar. Flört

[Melanie75]
8/13/11, 9:40 PM
#10

jag har en choklad maskad balines pojke bäbis på 13 veckor , bor i Vimmerby ( Kalmar län) Kolla in på naturligtvisiamesochoriental.blogspot.com

Nilla
8/13/11, 9:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

S* Småningom har två fina gossar och en chockladpralin som är leveransklara i Nacka. De finner du i tråden: Tre syskon söker Glad

www.smaningom.com

S* Småningom Ginga Sargasso OSH b

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Supinesophie
8/13/11, 10:08 PM
#12

Vad kul att han ska få en kompis! Bruntabby är finast Oskyldig

Ta din tid och hitta en kattunge med ett temperament som passar er.

Maniac's
8/13/11, 10:51 PM
#13

Jeg har kattunger som trenger hjem i slutten av september. Men det blir muligens for lenge å vente=)

www.maniacs-cattery.com

Annons:
Lillatassen
8/13/11, 10:57 PM
#14

Vi har 2 seychellois kattungar som söker hem, redo att flytta i mitten av september. Bilder finns på hemsidan www.minadrommars.se :)

isaceasar
8/14/11, 9:47 PM
#15

tack för alla fina tips! Kommer säkert höra av mig till några av erFlört har någon fler tips så tar vi tacksamt emot! Sambon är väldigt nyfiken på orientaler, spec chokladen som #11 tipsade om. Jag är kluven, tycker orientaler är jättefina men som sagt.. tabbymaskade siameser= Kyss. synd att inte Ceasar kan ge oss en vink av vad han föredrar… To be continued :)

GunillaSverkersson
8/14/11, 10:05 PM
#16

Vi har världens mysigaste orientaliska långhårskille till Salu, S*broddans Teddy. Han skall alltid ligga i knät och bli kliad på magen, eller springa runt fötterna på en så matte snubblar :) Han finns i Sala. Mer bilder på www.broddans.se

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

namsooks
8/15/11, 12:06 PM
#17

Hej

vi har en chokladpadda som eventuellt är till salu och en rödmaskad tjej som letar hem!

De är nu 10 veckor och redo att flytta om någon vecka.

Kika gärna på hemisdan www.namsooks.se

Mvh

maria

Upp till toppen
Annons: