Annons:
Etikettminneslund
Läst 3910 ggr
Attacks
8/5/11, 4:43 PM

Enda en som har reist over regnbuebroen:-(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jeg orker ikke gjengi alt her, etter noen grusomme dager hjemme.Gråter Den lille solstrålen vår er ikke mer.  Jeg måtte ta et umenneskelig vanskelig valg i dag. Selv da jeg stod på klinikken med henne i armene visste jeg ikke mine arme råd. Nå håper jeg bare at jeg valgte riktig.

Dem som er interessert i å lese historien får se innom hjemmesiden min.  http://www.attackscattery.blogspot.com/

Hvil i fred verdens beste Sushi. Måtte du ha mer flaks i ditt neste liv. Du var høyt elsket av store som små.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Annons:
Spotless
8/5/11, 5:01 PM
#1

Vilken sorglig historia och vilket tungt beslut att ta! Hon var mycket vacker den lilla otursdrabbade tjejen. Jag förstår att ni har det jobbigt nu och lider med er!

namsooks
8/5/11, 5:24 PM
#2

Usch så fruktansvärt!

Att handla osjälviskt är mycket svårt, att kunna ta ett besut som är så tungt men det bästa för våra älskade djur är för mig den största gåvan vi kan ge dem.

Valet du gjorde var rätt och jag hade själv också gjort det!

Styrkekramar till er!

SacredSouls
8/5/11, 5:43 PM
#3

Gråter Usj så mange vanskelige valg man blir stilt ovenfor når det kommer til våre kjære dyr.Umenneskelige valg mange ganger desverre.

Sov godt lille venn.Hun har ikke smerter nå Veena og det er det aller viktigste.Vi kan ikke gjøre annet enn å handle utifra det vi tror er det beste for våre elskede katter.

Stor trøsteklem

Er her hvis du trenger prate.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lejdet
8/5/11, 5:54 PM
#4

Jag beklagar sorgen, har också mist en av mina högst älskade katter idag, lille Sixten 6 mån. Gråter

Kram!

SE*Wishetens
8/5/11, 5:56 PM
#5

Nej, vad tråkigt… fina fina Sushi som precis blivit frisk i sitt ben! Vad otroligt tragiskt. Men jag förstår dig helt och hållet, ingen katt ska behöva genomlida dubbel konvalescens. Jag hade gjort samma sak själv. Många kramar!

SE*Wishetens  - http://www.wishetens.se

kalindas
8/5/11, 6:23 PM
#6

Gråter…Den vackra lilla tjejen…Gråter

/Elisa

Annons:
Nilla
8/5/11, 6:29 PM
#7

Så fint du hade skrivit på din blogg, Veena. Känner så för dig och för lilla Sushi. Det måste vara höjden av otur, att bryta foten två gånger…Gråter

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
8/5/11, 7:38 PM
#8

Åh nej, finaste tjejen! Gråter Så sorgligt och vilket tungt beslut att ta. Gråter

Casanova
8/5/11, 7:43 PM
#9

Vad fråkigt, det äe det värsta beslut man måste taGråter

alltidsiames
8/5/11, 7:45 PM
#10

Jag stöttar ditt beslut till 100%. Så sorgligt ändå.

amandahurtigh
8/5/11, 7:51 PM
#11

GråterGråter

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

MijmuPix
8/5/11, 8:00 PM
#12

Åh Veena, jag är så ledsen för er skull! Finaste lilla Sushi Gråter Tårarna trillar när jag läser om henne och jag hoppas innerligt att hon återföds i en framtida kull hos dig. En sån speciell liten personlighet!
Stor, stor klem!

oscarsine
8/5/11, 8:03 PM
#13

Vakre SushiGråter

Du har tatt et riktig valg, Veena, nå har hun den bra, og er uten smerteGråter

R.I.P. nydelige Sushi.

Annons:
Milamen`s
8/5/11, 8:15 PM
#14

Kjære Veena det var trist å høreGråter

Jeg mistet selv min huskatt for noen uker siden på en tragisk måteGråter

og jeg savner henne så utrolig mye.. Forstår godt hvor vondt du har det…

Sender deg en trøste klem

Janne

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

GunillaSverkersson
8/5/11, 8:23 PM
#15

Beklagar vad tristGråter

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Attacks
8/7/11, 9:09 PM
#16

Tusen takk for så mange fine ord fra dere, blir helt rørt her.  Jeg var nødt til å gjøre noe,for at hun ikke skulle føle smerter,men jeg savner henne så utrolig mye.

I helgen har vi vært på rocke konsert med hotell overnatting,så det var veldig godt å komme seg bort fra alt det triste. Men hun har vært i mine tanker hele tiden.

Det er spesiellt tungt også for storesøster,Pearl,men dem finner god trøst i hverandre,jentene mine tross alt. Man kan ikke la være med å savne en sånn hærlig og snill personlighet som det Sushi var,verken mennesker eller dyr her hjemme.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Helenaf76
8/7/11, 9:16 PM
#17

Gråter Tröstekramar till er!

FridaSkov
8/7/11, 9:19 PM
#18

Men oj vad tråkigt Gråter Beklagar verkligen.. Fina Sushi Gråter

Upp till toppen
Annons: