Annons:
Etikettomplacering
Läst 3120 ggr
Effie-80
8/5/11, 2:03 PM

Saknar och söker efter Siames/Oriental

Hej!

För några veckor sen fick jag låta min älskade siames Dodo somna in; han var njursjuk. :( Han var en älskad familjemedlem och en riktig vän.

Nu söker jag en ny Siames eller Oriental, dels för att kissen vi har kvar är väldigt sällskapssjuk och gärna vill ha en kompis, och dels för att jag sen 7 års ålder alltid haft minst en siames (men oftast två eller tre) i hemmet, och livet är helt enkelt inte detsamma utan dem.

Jag hade gärna köpt en kattunge, men har för tillfället inte råd att lägga ut flera tusen. Däremot har jag mkt kärlek och uppmärksamhet att ge. :) Därför söker jag nu dig som behöver hitta ett nytt hem till din kisse, ett hem där han/hon kommer att bli behandlad som en familjemedlem och älskad till max. :)

Jag kan nås på mail: effie_tagaras@hotmail.com

el tel 0735-462022

Annons:
Rokkur
8/5/11, 2:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har en kastrerad hankatt, Herman… vet bara inte hur han reagerar på en vuxen katt.Obestämd Hur gammal är katten du har?

Annars har Lejdet honkatt/honkatter som söker nytt hem Glad

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Rokkur
8/5/11, 2:28 PM
#2

Skrev ett svar, men vet inte om det kom med?Glad

Tillägg: nuså, jag var tydligen tvungen att skriva ett till så dök det upp!

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Lejdet
8/5/11, 5:25 PM
#3

Har min nykastrerade chokladmaskade siameshona Juno, 2½ år till omplacering. Hon är en vacker, nätt siamesdam som fått två kullar kattungar och är Champion.

Passar både som utställningskatt och enbart sällskapskatt, är social, trevlig men tycker inte om andra fertila honor och passar inte i stora kattgrupper där hon måste hävda sin rang hela tiden. Därav omplaceringen.

Omplaceras mot kastreringskostnaden a 1000 kr. Huvudsaken för mig är att hon hittar rätt hem ( har avböjt några förslag)

Ring mig om det kan vara intressant?

www.torparkattens.se (bilder)

076-1994442

annie-ess
9/22/11, 8:37 PM
#4

Letar du fortfarande katt?

berthagenn
9/23/11, 11:04 AM
[figgelina64]
9/23/11, 5:20 PM
#6

Jag har en Balineshane som önskar flytta från mig

Han är 3 år, kastrerad mycket social och har ett mycket bra temperament

Jag vill att han skall bo kvar men Maxen vill inte bo samman med fler än 2 katter. Då han är så otroligt snäll är jag inte pigg på för små barn då han inte säger ifrån…

Är du intresserad så hör gärna av dig

Annons:
Upp till toppen
Annons: